کد خبر : ۱۵,۶۳۹
تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل شاهین بوشهر بامداد فردا تهران را به مقصد قطر ترک خواهد کرد تا برای رویارویی مقابل السد آماده شود. پرویز مظلومی در گفت‌وگویی ، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.
آخرین وضعیت استقلال قبل از سفر به قطر از زبان مظلومی.

 شرایط تیم استقلال چه طور است؟
همان‌طور که دیدید در بازی با شاهین تلفات زیاد دادیم، ولی طی دو سه روز آینده هوار ملامحمد، سیدصالحی،‌ فرهاد مجیدی و آرش برهانی به تیم ما ملحق می‌شوند. البته مجتبی جباری نیز از ناحیه بینی دچار مشکل است و باید عکس بگیرد. امیدوارم برای دیدار با السد بتوانیم تیم را جمع و جور کنیم و برای بازی با نماینده قطری آماده شویم.

قبول دارید که بازی سختی در خانه السد پیش روی استقلال است؟
بله. باید حداقل یک امتیاز در قطر بگیریم و بازنده نباشیم. از این تیم شناخت داریم. آنها تیم خوبی هستند و نشان داده‌اند که بی‌دلیل نیست که در لیگ کشور خود جزو بالانشینان هستند. باید در 2 بازی آینده که پیش رو داریم، ناکامی بازی‌های گذشته را جبران کنیم. برای ما مهم نیست که اول گروه باشیم یا دوم. تنها فکر ما صعود به مرحله بعد است. بازی برای ما بسیار حساس است و به قولی دیدار مرگ و زندگی محسوب می‌شود.
این مسابقه تعیین کننده است، ولی نمی‌دانم چرا بازی‌ها را همزمان برگزار نمی‌کنند. ما سه‌شنبه بازی می‌کنیم و رقبای ما یک روز بعد با اطلاع از نتیجه بازی تیم ما به میدان می‌روند. در این چند روز فقط به فکر ریکاوری بودیم و هستیم تا خستگی و بی‌خوابی را از بازیکنان دور کنیم. اعتقاد دارم بازیکنان من سختی زیادی می‌کشند چون بی‌خوابی که برای رفتن به قطر می‌کشیم آزاردهنده است.

چه ساعتی به قطر می‌روید؟
6 صبح پرواز داریم و بازیکنان باید ساعت 3 در فرودگاه حاضر باشند و مشخص است که شب خواب درستی نخواهند داشت. کار ما خیلی مشکل است ولی امیدواریم با همت بازیکنان نتیجه مطلوب را بگیریم.

در تمرین روز گذشته بازیکنان برای استراحت به شما التماس می‌کردند. آیا تیم‌ مظلومی خسته است؟
اگر نظر من را می‌پرسید می‌گویم بدن بازیکنانم تحلیل رفته است. واقعا در تمرین دیروز همه دیدند که بازیکنان چه التماسی می‌کردند که تمرین را تعطیل کنیم، اما مجبوریم تمرین داشته باشیم چون زمان برای ما محدود است. این فرسودگی و خستگی روی تیم‌هایی که در آسیا هستند نمود پیدا کرده‌ و هر 4 تیم به مشکل خورده‌اند. امسال که گذشت ولی سال آینده امیدوار هستیم فشردگی مسابقات را به روزهای ابتدایی موکول کنیم. تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند طبق برنامه جدید 17 روز می‌توانند استراحت کنند اما ما باید سه‌شنبه بازی کنیم و 5 روز بعد دوباره به میدان برویم و مجدا به فاصله 4 یا 5 روز با ملوان دیدار کنیم. فکر می‌کنم این مسئله عدالت نباشد. یکسری از آقایان اعتقاد دارند تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند باید نفرات خوبی به خدمت می‌گرفتند که در طول راه کم نیاورند، اما ما فرصتی نداشتیم که این کار را انجام دهیم.

شما که تیم پرمهره‌ای بسته‌اید؟
میلاد میداودی آسیب دید و 4 ماه ونیم از ما دور است و واقعا دست ما خالی ماند. از آسیب دیدگی این بازیکن خیلی لطمه خوردیم و او می‌توانست در خیلی از بازی‌ها به ما کمک کند. دیگر بازیکنان نیز به تناوب آسیب می‌بینند. امیدرضا روانخواه در میانه راه مصدوم شد و یوسفی نیز همچنین. ما اکنون با کمبود مهره مواجه هستیم. در بوشهر مهاجمان ما آسیب دیده بودند، اما به ناچار مجبور بودیم از آنها استفاده کنیم. سیدصالحی آسیب دیده بود که بازی دادیم و برهانی نیز دچار کشیدگی عضلات شد و همین باعث ایجاد مشکلات شد. امیدواریم که خدا این آسیب‌دیدگی‌ها را به خیر بگذراند.

تکلیف حنیف عمران‌زاده چه شد؟
این بازیکن امروز جلسه دارد و از این پس برخوردهای انضباطی ما شدیدتر خواهد شد. بازیکنی که بخواهد خارج از چارچوب قوانین تیم رفتار کند، قطعا برخورد ما را شاهد خواهد بود.

ظاهرا عمران‌زاده از نیمکت‌نشینی ناراحت است و اعلام کرده بود حتی اگر باشگاه اخراجش هم نمی‌کرد به تمرین نمی‌آمد.
عمران زاده نمی‌تواند به تمرینات نیاید. او قرارداد دارد و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید مطیع قراردادش باشد. امروز راجع به این بازیکن تصمیم گرفته خواهد شد.

دسوزا چه طور؟
دسوزا تکلیفش توسط کمیته انضباطی باشگاه مشخص می‌شود و ظاهرا جریمه‌ای برای او در نظر گرفته شده و مطالعه می‌کنیم که ببینیم نیازی هست اصلا این بازیکن به تمرینات بیاید یا خیر.

به عنوان سرمربی استقلال از خط دفاع تیم راضی هستید؟
هنوز سر حرفم هستم و دوباره می‌گویم که ما فوتبال تهاجمی بازی می کنیم. دوست دارم که در یک مسابقه 4 گل بزنیم و 3 گل بخوریم. از ابتدا هم دنبال این هدف بودم. فوتبال همین است. دوست داریم بازی‌هایمان همیشه پرگل باشد و در بازی با شاهین بعد از چند هفته تیم‌مان نتوانست گلزنی کند اما گل هم نخوردیم.

بازی بارسلونا و رئال را تماشا کردید؟
نیمه اول دو تیم طوری بازی کردند که نیمه دوم را خوابیدم! فوق‌العاده نیمه اول کسل کننده بود.

پس شکست رئال را تماشا نکردید؟
در چند بازی که رئال مقابل بارسلونا 10 نفره می‌شود و شاید اگر در این بازی رئال 10 نفره نمی‌شد، بارسلونا نمی‌توانست حریفش را شکست دهد.

ظاهرا شما طرفدار رئال هستید؟
بله طرفدار رئال هستم. (می‌خندد)
انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۳۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید