کد خبر : ۱۵,۶۴۰

مدافع تیم فوتبال استقلال که از سوی کادر فنی کنار گذاشته شده بود، در تمرین امروز آبی پوشان غایب بود.
تیم فوتبال استقلال که ظهر فردا یکشنبه تهران را به مقصد قطر برای برگزاری دیدار با السد ترک خواهد کرد، ظهر امروز شنبه تمریناتش را در شرایطی پیگیری کرد که حنیف عمران زاده غیبت داشت و هنوز کمیته انضباطی باشگاه در مورد وی تصمیم گیری نکرده است. ضمن اینکه محسن یوسفی و آرش برهانی نیز به دلیل مصدومیت غایب بودند.

سیدمهدی سیدصالحی نیز که مصدوم است در تمرین امروز با لباس شخصی حاضر شده بود و از کادر فنی خواست برای مداوای مصدومیتش در تهران بماند اما مربیان استقلال اصرار دارند که او در سفر به قطر تیم را همراهی کند.

فرهاد مجیدی و هوار ملامحمد که چند روزی به دلیل مصدومیت از غایبین تمرین به شمار می رفتند امروز در تمرینات حضور پیدا کردند. هوار ملامحمد به طور انفرادی و زیر نظر دکتر نوشادی مربی بدنساز تیم استقلال تمرین کرد اما فرهاد مجیدی پس از 10 دقیقه تمرین انفرادی همراه با دیگر بازیکنان به تمرین مشغول شد و باعث خوشحالی کادر فنی شد.

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال تهران با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد و پس از حدود 30 دقیقه ورزشگاه را ترک کرد و عازم باشگاه استقلال شد.

هوار ملامحمد هافبک تیم استقلال تهران در حضور یورگن گده مربی استقلال و زیر نظر دکتر نوشادی تست استقامتی انجام داد که با توجه به شرایط موجود و رضایت کادر فنی از این بازیکن حضور وی در دیدار مقابل السد قطر تقریبا قطعی به نظر می آید.

تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه و ساعت 18:45 بعدازظهر تهران را به مقصد دوحه قطر ترک خواهد کرد. آبی پوشان روز سه شنبه و از مرحله برگشت دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار تیم فوتبال السد قطر خواهند رفت.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۶:۳۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید