کد خبر : ۱۵,۶۴۵
برخى هواداران سپاهان با شعارهایى که مى دادند، روى اعصاب و روان من تاثیر گذاشتند و آرامش نداشتم. اگر از خود امیر قلعه نویى هم این سوال را بپرسید به شما خواهد گفت که چه جوى علیه من بود.

رضا عنایتى مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: با وجودى که یکى از موثرترین بازیکنان در بازى با صبا بودم، اما علیه من شعار داده شد.
وى درباره قهرمانى سپاهان در فصل دهم و نامهربانى هاى برخى هواداران این تیم با وى در طول فصل جارى صحبت هاى زیر را مطرح کرد:
• با توجه به نزدیکى سپاهان به جام قهرمانى، چندمین بار است که چنین افتخارى را تجربه مى کنى؟
- براى بار دوم است. یک بار با استقلال و امسال هم با سپاهان.
• کدام قهرمانى برایت شیرین تر است؟
- قهرمانى همیشه شیرین است و فرقى نمى کند. این فصل با وجود فراز و نشیب هایى که در اوایل فصل داشتیم اما سرانجام توانستیم بر آنها غلبه کنیم و قهرمان شویم. مدیریت خوب کارخانه و باشگاه و درایت کادرفنى سبب شد تا بتوانیم به نتیجه برسیم.
• خیلى ها معتقد هستند پر مهره بودن سپاهان در این قهرمانى بى تاثیر نیست؟
- درست است که تیم پر مهره اى داشتیم اما جمع کردن تیمى که پر از بازیکن است کار راحتى نیست. تیم استیل آذین هم کم مهره نبود و امروز متاسف هستیم که این تیم با این همه بازیکن باید براى سقوط نکردن بجنگد. مدیریت باشگاه سپاهان باعث شد تا تیم به خوبى بر حاشیه ها غلبه کند.
• امیر قلعه نویى در این قهرمانى چقدر نقش داشت؟
- سرمربى که دو سال پى در پى قهرمان مى شود نشان مى دهد که چقدر توانایى دارد. امیر قلعه نویى ثابت کرده هر جا باشد با درایتى که دارد تیم را قهرمان مى کند.
• براى خودت این فصل چطور گذشت؟
- سال پر فراز و نشیبى داشتم. نمى توانم بگویم سال خوبى بود یا سال بد. به لحاظ فوتبالى شرایط سختى را در اصفهان پشت سر گذاشتم. از بازى دومى که براى سپاهان بازى کردم جو بدى علیه من شکل گرفت.برخى هواداران سپاهان با شعارهایى مى دادند، روى اعصاب و روان من تاثیر گذاشتند و آرامش نداشتم. اگر از خود امیر قلعه نویى هم این سوال را بپرسید به شما خواهد گفت که چه جوى علیه من بود. ما اصلا نفهمیدیم دلیل این همه مشکل با من چه بود. این همه بازیکن در سپاهان بود اما فقط با من این مشکل را داشتند. براى اولین بار بود که با چنین وضعى روبه رو مى شدم.
• این فصل چند گل براى سپاهان زدى؟
- چهار گل در لیگ برتر زدم و دو گل در جام حذفى. ۶،۵ پاس گل هم دادم. من در هشت تا ۹ بازى در پست خودم نبودم و فقط وظایفى که کادرفنى مى خواست را پیاده مى کردم.
• به نظر با شرایطى که در اصفهان داشتى تمایلى براى تمدید قرارداد نداشته باشى؟
- هنوز چیزى مشخص نیست.
• شنیده ایم که یکى از دلایل ناراحتى امیر قلعه نویى شعار برخى هواداران تیم علیه شما بعد از بازى با صبا است و به همین دلیل گفته شاید در سپاهان نماند.
- بهتر است در این باره شخص قلعه نویى صحبت کند اما خیلى باعث تعجب بود که بعد از ۲۳ هفته در خانه تساوى کردیم و تیم در آستانه قهرمان شدن بود اما جو علیه من به وجود آمد درحالى که در آن بازى من فقط صاحب یک موقعیت شدم. بعد از مسابقه هم که فیلم آنالیز شده بود خود قلعه نویى به من گفت یکى از موثرترین بازیکنان تیم بودم. امیر قلعه نویى براى من ارزش قائل است و من هم به صورت متقابل همین حس را دارم. دوستى در عالم فوتبال یک بحث است و خارج از فوتبال هم همین طور. ایشان مى داند که من بازیکن کم فروشى نیستم و مى داند براحتى از هدفى که دارم نمى گذرم. نمى دانم در اصفهان چرا این اتفاقات برایم رخ داد اما من این روزها را فراموش مى کنم.
• تمایلى براى پوشیدن دوباره پیراهن استقلال دارى؟
- من همیشه گفته ام دوست دارم سال هاى پایان بازى ام را در تیمى باشم که از آن خاطرات خوبى دارم. واقعا نمى دانم در آینده چه اتفاقى رخ دهد. شاید استقلال من را نخواهد. باید دید استقلال من را به یاد مى آورد.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۸:۴۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید