کد خبر : ۱۵,۶۵۸

ناصر حجازی حال و روزش خوش نیست. اسطوره از داخل داغان است. می‌خندد، شوخی می‌کند، سر به سر کارکنان باشگاه می‌گذارد اما بیماری جز به جز وجودش را آزار می‌دهد. هر چه بیماری سخت‌تر می‌شود حجازی پرروحیه‌تر می‌شود! انگار می‌خواهد با همه نیرو بر این دشمن نامرئی غلبه کند.
حجازی این روزها برای استقلال و همه مردانش بمب روحیه است. حتی مهیب‌تر از بمب‌هایی که حاجی منفجر می‌کرد! لحظه‌ای پا پس نمی‌گذارد. با تمام نیرو و انرژی‌اش حرف می‌زند، قدم برمی‌دارد و نفس می‌کشد. حرف‌های ناصرخان پای سفر به قطر برای بازیکنان و کادر فنی سرشار از انرژی آفرینی بود. حجازی آمد به دفتر حاجی، رفت دقایقی با فتح‌ا...‌زاده حرف زد و همان جا نسخه پیروزی مقابل السد را پیچید. حرف ناصرخان این بود: «محکم باشید. با تمام قوا مقابل السد قطر بگیرید. در قطر لحظه‌ای هم پا پس نکشید. مطمئن هستم اگر از حریف نترسید می‌توانید همان جا سند صعود به دور بعد را امضا کنید.»
حجازی این حرف‌ها را گفت تا حاجی پای پرواز به بازیکنان بگوید و جملات اسطوره را در خون و رگ بازیکنان تزریق کند. حجازی گفت محکم باشید. درست مثل خودش که لحظه‌ای پا پس نمی‌کشد و مقابل دردهای جانکاهش کرنش نمی‌کند.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۸:۴۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید