کد خبر : ۱۶,۷۲۲

مدافع استقلال با اشاره به مشکلات مالی و طلبش از این تیم گفت: این چک‌ها برای خودم نیست و متعلق به پدرم است و آبرویم پیش او می‌رود.

حنیف عمران‌زاده که هنوز قراردادش را به صورت رسمی با استقلال تمدید نکرده در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: مبلغ زیادی از باشگاه طلب دارم که هنوز این مبلغ پرداخت نشده است. طبق صحبت‌هایی که با فتح‌الله‌زاده داشتم مشخص نیست که وزیر ورزش پولی به باشگاه بدهد، چون این تیم متعلق به سازمان تربیت بدنی است.

وی تاکید کرد: خدا کند پولی به باشگاه تزریق شود که بتوانیم قراردادمان را تمدید و ثبت کنیم چون اگر شرایط به همین شکل باشد دچار مشکل خواهیم شد. من این روزها مشکل مالی شدیدی دارم و روز گذشته هم که در تمرین استقلال حضور پیدا کردم به خاطر این بود که به آقای فتح‌الله‌زاده، پورحیدری و مظلومی قول داده بودم. امیدوارم که طبق قراری که با هم گذاشته‌ایم تا ساعت 12:30 امروز تکلیفم روشن و مشخص شود.

عمران‌زاده در پاسخ به این سؤال که یعنی ممکن است قراردادت را تمدید نکنی، گفت: بحث تمدید نیست. من خیلی مشکل دارم. از زمان مدیریت واعظ آشتیانی حدود 50 درصد از پولم باقی مانده و 25 درصد هم بابت فصلی که گذشت، طلب دارم. اینکه استقلال من را می‌خواهد قطعی‌ است اما من هم مشکلاتی دارم. من جزو اولین بازیکنانی بودم که با باشگاه در فصل جدید توافق کردم. فعلا منتظر طلب سال قبلم هستم و به خاطر اینکه چند چک روی دستم باقی مانده مشکلات مالی زیادی را تحمل می‌کنم.

وی اظهار داشت: این چک‌ها برای خودم نیست و متعلق به پدرم است و آبرویم پیش او می‌رود. به همین خاطر شرایط مالی فعلا برایم شرط است. باید بگویم بازیکنی که دو سال برای استقلال بازی کرده، دوست دارد در این تیم بماند. مگر بهتر از استقلال کجا پیدا می‌شود؟ همه دوست دارند به استقلال و پرسپولیس بروند و حالا که من در استقلال هستم دوست ندارم راحت از این تیم جدا شوم. فقط باید مشکلاتم برطرف شود.

عمران‌زاده یادآور شد: شما تصور کنید من قرارداد جدید امضا کنم و باز هم مبلغ جدیدی به مطالباتم اضافه شود؛ آن وقت است که پرداخت پول به من برای باشگاه سخت می‌شود. فکر می‌کنم بیشتر بچه‌ها چنین شرایطی دارند ولی باید بگویم فتح‌الله‌زاده تا همین امروز از جیب خودش خرج کرده و هیچ مدیرعاملی این کار را انجام نمی‌دهد.

مدافع استقلال خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این سه چهار بازیکنی که جدید آمده‌اند با هزینه شخصی فتح‌الله‌زاده استقلالی شده‌اند. امیدوارم هر نهاد یا سازمانی که می‌تواند، پول را بدهد تا این‌گونه استقلال و پرسپولیس مشکل نداشته باشند. این مشکل شامل همه بازیکنان می‌شود و من مقداری بیشتر از دیگران مشکل دارم.

۵ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۲۱

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید