کد خبر : ۱۶,۷۵۱

استقلال تهران تیم پرمهره‌ای است. آنها فصل گذشته در همه پست‌ها بازیکنان شاخصی را در اختیار داشتند و در پست دروازه‌بانی هم دو دروازه‌بان معروف ایران رقابت پرتنشی را به همراه یکدیگر به پایان رساندند، رقابتی که در نهایت مسئولان این تیم را به این نتیجه رساند که امسال فقط یک دروازه‌بان شاخص داشته باشند.
در روزهای گذشته بعد از آنکه اعلام شد مهدی رحمتی با استقلال به توافق نرسیده است این دروازه‌بان مجدداً‌ به جمع خریدهای احتمال استقلال بازگشت و علی فتح‌الله‌زاده امروز اعلام کرد که باشگاه مطبوعش با رحمتی به توافق نهایی رسیده است.
با انتشار این خبر در باشگاه استقلال ناگهان دو اتفاق مهم افتاد؛ اول حضور وحید طالب‌لو در باشگاه سایپا و دوم قرارداد محمد محمدی با تیم داماش. در این اوضاع و احوال و با توجه به انتشار این خبر که رحمتی از استقلال چک هم دریافت کرده است حالا استقلال تنها به یک گلر دوم نیاز دارد.
آبی‌ها امروز در سایت خود با مازیار شعبانی دروازه‌بان تیم امید استقلال مصاحبه کرده و وی اعلام کرده است با توجه به اینکه در رده سنی امید بازی می‌کند می‌تواند همچنان در کنار استقلال باشد، اما او بعد از اتمام تحصیل به هر حال باید به یک تیم نظامی برود.
آیا استقلال با ترکیب رحمتی و شعبانی به کار ادامه خواهد داد. پاسخ به این سوال را فقط پرویز مظلومی می‌داند اما نکته مهم این است که به هر حال احتمال مصدومیت سیدمهدی رحمتی وجود دارد بازیکنی که فصل گذشته در بیش از 80 حضور پیدا کرد اما ظاهرا استراحت کافی‌ای در این مدت داشته است و با نهایت توان به حراست از دروازه استقلال خواهد پرداخت.
در این بین نکته‌ای باید مورد توجه قرار بگیرد و آن جدایی طالب‌لو به عنوان یک بازیکن اصیل استقلالی است که به هر حال دیروز یا زود به جمع آبی‌ها بازخواهد گشت گرچه مشخص نیست چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.
طالب‌لو که با جدایی مرفاوی امیدوار به پوشیدن پیراهن شماره یک استقلال بود حالا آینده‌اش را در جای دیگری جستجو خواهد کرد جایی که شاید اعتماد سرمربی به او وحید را به همان فرمی که از وی انتظار داریم بازگرداند. به هر حال نباید از یاد برد که روزی طالب‌لو دروازه‌بانی بسیار باارزش‌تر از رحمتی به نظر می‌رسید.

۵ تیر ۱۳۹۰ ۲۳:۴۲
گل |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید