کد خبر : ۱۷,۰۴۵
هواداران استقلال در واقع یار دوازدهم ما هستند امیدوارم امسال نیز مثل چند بازی آخر فصل گذشته با تعصب و با شور و حال همیشگی خود یار و همراه ما باشند
حنیف عمران زاده مدافع استقلال : رابطه من و مظلومی رابطه پدر و پسری است.

حنیف عمران زاده در گفتگویی اختصاصی با کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت خود و تیم استقلال به سوالات مطرح شده پاسخ داد .
مشکل مصدویت شما به کجا رسید ؟
مصدومیت من جزیی بود و خدا را شکر برطرف شد همین جا لازم می دانم از آقای مظلومی بابت چند جلسه استراحتی که برای بهبود من در نظر گرفتند تشکر و قدردانی نمایم
پس با این شرایط مشکلی برای بازی با سپاهان نداری ؟
نه هیچ مشکلی نیست و در صورت صلاحدید کادر فنی آماده بازی با سپاهان هستم
ترکیب خط دفاع استقلال در فصل جاری را چگونه ارزیابی می کنی ؟
خط دفاع استقلال از بازیکنان خوب و با تجربه ای تشکیل شده هرچند چند تن از بازیکنان فصل پیش بنا به دلایلی از استقلال جدا شدند اما هواداران استقلال مطمئن باشند جای هیچ نگرانی نیست
نظرت درباره جدایی امیرحسین صادقی از استقلال چیست ؟ بهتر نبود امسال هم در استقلال می ماند و به استحکام بیشتر خط دفاع استقلال کمک می کرد ؟
امیر حسین از دوستان بسیار نزدیک من بوده و هست ما در خیلی از اردوها هم اتاق بودیم اما درباره جدایی اش از استقلال به نظرم موضوع به او و مسئولین باشگاه بر می گردد و نظر خاصی ندارم .
امسال توقع زیادی از استقلال به وجود آمده و هواداران استقلال جز قهرمانی انتظار دیگری ندارند در این باره چه نظری دارید؟
انتظار هواداران به جاست و امیدواریم با کمک هواداران به خواست آنها که قهرمانی استقلال است دست پیدا کنیم.
سال گذشته در مقطعی با آقای مظلومی مشکل پیدا کردی . امسال شاهد حنیفی متفاوت خواهیم بود یا باز حاشیه های جدیدی در راه است ؟
مطمئن باشید سراغ حاشیه نخواهم رفت سال گذشته هم موضوع خاصی نبود . رابطه من و مظلومی رابطه پدر و پسری هست و امیدوارم تحت هیچ شرایطی این رابطه صمیمی دچار دستخوش نشود .
اگر حرفی با هواداران استقلال دارید یا صحبت نگفته ای دارید بفرمایید ؟
هواداران استقلال در واقع یار دوازدهم ما هستند امیدوارم امسال نیز مثل چند بازی آخر فصل گذشته با تعصب و با شور و حال همیشگی خود یار و همراه ما باشند . از همه هواداران استقلال درخواست می کنم با توجه به تغییراتی که در ترکیب استقلال به وجود آمده چند بازی اول صبور باشند و مطمئن باشند پس از چند مسابقه استقلال به اوج آمادگی خواهد رسید .

۴ مرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید