کد خبر : ۱۷,۰۸۶
این لقبی که به ما دادند یک اصطلاح است. ما بازیکنان خوبی در حد لیگ برتر ایران گرفتیم اما این لقب نباید به ضرر ما تمام شود. فکر می‌کنم توقعات باید معقول باشد و از اول فصل نباید تیم ما را اینقدر بالا ببرند و تحت فشار بگذارند. به اعتقاد من بازیکن بزرگ در یک تیم تضمینی نیست که همه تیم‌ها را با اختلاف گل بالا ببرد
برهانی : لقب استقلال کهکشانی ما را دچار مشکل می‌کند !

آرش برهانی در گفت‌وگو یی در خصوص مسائل مختلف و همچنین وضعیت استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌‌خوانید:

شرایطت چطور است؟
در یکی از بازی‌های دوستانه مچ پایم پیچید و همین ذهنم را مشغول کرده است، البته بگویم از شنبه تمرین می‌کنم و هیچ مشکلی وجود ندارد. 

بازی‌های تدارکاتی چطور بود؟
در بازی‌های دوستانه بدون 4 تا 5 بازیکن اصلی بازی کردیم و امیدوارم وقتی آنها به ما اضافه می‌شوند هماهنگی نسبی پیدا کنیم تا امتیازات اول فصل را به دلیل ناهماهنگ بودن از دست ندهیم چون سال گذشته از این مسئله خیلی ضربه خوردیم. 

با 3 - 4 بازی هماهنگ شدید؟
شرایط بازی با تمرین فرق می‌کند ولی خوبی این بازی‌های دوستانه این بود که به شرایط مسابقه رسیدیم. در همین بازی‌های دوستانه با بازیکنان جدید کمی هماهنگ شدیم. 

شنیده‌ای که به این استقلال، استقلال کهکشانی می‌گویند؟
منکر این قضیه نیستم که بازیکنان خوب و بزرگی به خدمت گرفته‌ایم اما همین لقب استقلال کهکشانی ما را دچار مشکل می‌کند. مثالی می‌زنم معمولا وقتی یک تیم مقابل منتخب ستارگان جهان قرار می‌گیرد همیشه تیم باشگاهی برنده می‌شود، می‌‌دانید چرا؟ چون تیم باشگاهی هماهنگ است و ستارگان دنیا با وجود یدک کشیدن اسم‌های بزرگ در کنار هم تمرین نداشتند. 

یعنی معتقدی استقلال به مشکل می‌خورد؟
این لقبی که به ما دادند یک اصطلاح است. ما بازیکنان خوبی در حد لیگ برتر ایران گرفتیم اما این لقب نباید به ضرر ما تمام شود. فکر می‌کنم توقعات باید معقول باشد و از اول فصل نباید تیم ما را اینقدر بالا ببرند و تحت فشار بگذارند. به اعتقاد من بازیکن بزرگ در یک تیم تضمینی نیست که همه تیم‌ها را با اختلاف گل بالا ببرد اما قبول دارم باید تمام تلاشمان را انجام دهیم و امسال باید بیشتر زحمت بکشیم چون می‌‌دانم که همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند. 

خودت چه توقعی از آرش برهانی داری؟
من همیشه تلاش می‌کنم جزء بهترین‌ها باشم و بیشترین گل‌ها را بزنم. 

ظاهرا علاقه داری در نوک حمله بازی کنی؟
توقعی که از من می‌رود خیلی زیاد است و همه توقع دارند آرش برهانی گل بزند حالا چه در نوک حمله باشد و چه در پشت سر مهاجمان. مثلا سال گذشته هوار دو گل به ثمر رساند ولی من معتقدم او به غیر از زدن گل توانایی‌های دیگری هم دارد. من هم همیشه دوست دارم نوک حمله بازی کنم ولی دوست دارم زمانی که در پست خود بازی می‌کنم سطح توقعات معقول باشد. 

به نظر می‌رسد با برطرف شدن مشکلات مالی‌ات کمی راحت‌تر شده‌ای؟
من 50 درصد از مبلغی را که باید می‌گرفتم دریافت کرده‌ام و 50 درصد دیگر دو هفته دیگر نقد می‌شود و آن وقت با فراغ بال بیشتری در خدمت استقلال خواهم بود اما باید در این خصوص توضیح بدهم. روز اولی که فتح‌الله‌زاده صحبت کردم در فکرم این بود که به هنگام مذاکره‌ام طلب دو سال گذشته‌ام را دریافت کنم اما وقتی مشکلات باشگاه را دیدم هر چه فتح‌الله‌زاده گفت پذیرفتم. البته ایشان در جریان کامل مشکلات من بود و تا حدی که توان داشت آنها را برطرف کرد ولی به خاطر او شرایطی را که گذاشت قبول کردم و ایشان هم چکی به من داد که آن را پذیرفتم و دو هفته دیگر مطالباتم کاملا به دستم می‌رسد. 

فکر می‌کنی چه تیمی شانس قهرمانی‌اش بیشتر از سایر رقبا خواهد بود؟
شانس تیم ما بیشتر است و امیدوارم هنگامی که پا به مسابقات می‌گذاریم اتفاقات خوبی به سراغمان بیاید و مثل سال قبل بدشانسی‌ها گریبانگیرمان نشود. سال گذشته چند بازیکن کلیدی‌مان مصدوم شدند و در چند بازی با وجود اینکه از حریفان پیش بودیم تمرکزمان را از دست دادیم و امتیازهایی از دستمان رفت که شاید با یکی از آنها می‌توانستیم قهرمان شویم.

۷ مرداد ۱۳۹۰ ۲۱:۲۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید