کد خبر : ۱۷,۱۰۷

امیر حاج رضایی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در مورد لیگ امسال، در زمینه یارگیری، استقلال فصل نقل و انتقالات را برده است، اما فاصله بسیار زیادی در پیروزی و شکست تیم ها در لیگ یازدهم وجود دارد.
 وی، مدعیان این لیگ را مربعی به اضلاع دو تیم تهرانی و دو تیم اصفهانی خواند که از ناحیه تراکتورسازی ضلعی به اضلاع چهار گانه اضافه می شود.
 حاج رضایی در باره جذب تعداد زیادی ستاره در این فصل به تیم استقلال تصریح کرد: موفقیت استقلال در این لیگ با وجود جذب این همه ستاره به خود، به توانمندی کادر فنی این تیم بستگی دارد که بتوانند بازیکنان ستاره گونه را کار بگیرند.
 ** توان تراکتورسازی در همین حد بود
 وی، در باره وضعیت نقل و انتقالات تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: توان تیم تراکتورسازی این قدر بود، آن ها در حد توان خود خوب عمل کردند، تراکتورسازی از نظر من بازیکنان کوچکی را جذب خود نکرده است، عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات را خوب ارزیابی می کنم و نمره خوبی به این تیم تبریزی می دهم.
 حاج رضایی در باره وضعیت و شرایط و تیم تهرانی این طور بیان کرد: دو تیم تهرانی، جذابیت های زیادی دارند، تمامی مسابقاتشان از شبکه سراسری تلویزیون پخش شده و این دو تیم در پایتخت هستند، خانواده هایشان دوست دارند در تهران بوده و بازیکنان این دو تیم پول های بهتری می گیرند.
 وی بیان داشت: به طور قطع، بازیکنان هر جا پول بیشتری بگیرند قرارداد می بندند، امروز فوتبال ما شبیه بازار مزایده شده است بر روی هر بازیکن قیمت می گذارند، کسی که بالاترین قیمت را بگوید بازیکن، مال اوست.
 ** قوانین شفاف نیست
 
حاج رضایی در خصوص حاشیه های انتقال خسرو حیدری از سپاهان به استقلال و مسائل پیش آمده گفت: اگر قوانین مدون ما، کاملاً شفاف و صریح و روشن و قدرت اجرایی بر این مسائل باشد، شاهد این گونه مسائل در فوتبالمان نخواهیم بود، در اروپا صدها بازیکن جا به جا می شوند، ولی این مسائل نسبت به فوتبال ما بسیار کمتر است.
 ** به کیروش زمان بدهید
 این کارشناس فوتبال در خصوص کیروش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و وضعیت تیم ملی گفت: من به کیروش اعتقاد دارم و این اعتقاد ناشی از سابقه کیروش است.
 وی فردی تحصیل کرده است، درجه پروفسوری دارد، وی به پنج زبان زنده دنیا مسلط است، اما آیا این فرد می تواند در فوتبال ملی ما کار کند؟
 وی افزود: باید عامل زمان را در نظر بگیرید، تیم ما به تازگی از اردوی پرفشار برگشته بود، بازیکنان هنوز با هم هماهنگ نشده بودند و من نیمه دوم بازی تیم ملی با مالدیو را قابل قبول می دانم.
 حاج رضایی خاطرنشان کرد: فوتبال به زمان نیاز دارد، باید به کیروش زمان داد، کیروش قرار است یک ساختمان را از نو بنا کند، او به زمان نیاز دارد

۹ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۲۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید