کد خبر : ۱۷,۱۱۱

علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه مراسم جشن باشگاه استقلال خطاب به حاضرین در این مراسم گفت: نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و دوست دارم اعضای کادر فنی و بازیکنان به جای من با شما سخن بگویند. طی دو ماه گذشته فشردگی کار در اوج بود و نه تنها من بلکه تمامی اعضای باشگاه استقلال که زحمت کشیدند و گاها تا 5 صبح تلاش کردند تا امروز مجموعه‌ای که پیش‌روی شماست با پیراهن آبی برای فصل بعد آماده شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: به این گروه چه از لحاظ مدیریتی و چه فنی اعتقاد دارم چون پیراهنی که آنها به تن می‌کنند از بزرگان به ارث رسیده است و امیدوارم آنها قدر این پیراهن را بدانند.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه صحبت‌هایش وعده داد که بازیکنان این تیم یک جلسه در کمپ اختصاصی این باشگاه تمرین کنند ضمن آنکه فتح‌الله‌زاده از موفقیت باشگاه استقلال در دادگاه CAS سخن گفت.

وی در پایان صحبت‌هایش خبری ویژه به حاضرین داد و گفت:‌ از امروز سیم‌کارتی به نام آبی‌سل را افتتاح کرده‌ایم که این سیم کارت زیر نظر مجموعه باشگاه استقلال به فروش می‌رسد و با پیش‌شماره 0044 فعال خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال هنگامی که از روی سن پایین آمد بغض کرد و مجدداً به روی سن برگشت.

وی خطاب به حاضرین گفت: می‌بینم که همسر ناصر حجازی در بین ما حضور دارد و من از شما می‌خواهم که ناصر حجازی را به همان شکل قدیم تشویق کنید.

۹ مرداد ۱۳۹۰ ۲۳:۵۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید