کد خبر : ۱۷,۱۲۲
مهاجم تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار این تیم برابر سپاهان گفت: هواداران استقلال نسبت به گرفتن نتیجه مقابل تیمهای سپاهان و پرسپولیس حساس هستند و از ما برد می‌خواهند.

آرش برهانی در خصوص بازی استقلال مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ برتر  گفت: هواداران استقلال نسبت به گرفتن نتیجه مقابل تیمهای سپاهان و پرسپولیس حساس هستند. همیشه در اصفهان خوب نتیجه گرفته ایم و برد سپاهان در اصفهان دور از ذهن نیست. هرچند که در  هفته های ابتدایی لیگ تیمها به هماهنگی کامل نرسیده اند و شناخت کافی از هم ندارند.

وی افزود: بازیکنان خوبی در این فصل به تیم اضافه شده اند و در کل شرایط از فصل پیش هم بهتر است، هر چند  کار برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم سخت تر شده است اما من همه تلاشم را می کنم تا همواره در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم و اگر مقابل سپاهان در ترکیب قرار بگیرم انگیزه زیادی برای گل زدن به سپاهان دارم.

مهاجم استقلال خاطرنشان کرد: برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم تابع نظر کادر فنی هستم و در این مورد مشکل خاصی وجود ندارد. فصل قبل با بدشانسی نایب قهرمان شدیم و در این فصل فقط به قهرمانی در لیگ فکر می کنیم. در حال حاضر تمرکزم در زدن توپهای آخر بیشتر از فصل قبل  شده است و بعد ازقهرمانی استقلال در لیگ هدف بعدی من تکرار آقای گلی در لیگ است.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته نخست یازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر ساعت 22:30 دقیقه روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۳۵
مهر |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید