کد خبر : ۱۸,۳۷۲


مجید صالح پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا هفته دفاع مقدس را تبریک می‌گویم در ضمن امروز به همان مشکلی گرفتار شدیم که در دیدار با ذوب‌آهن دچار آن شدیم. تیم ما از موقعیت‌های گلزنی‌اش استفاده نمی‌کند. برابر تیم پرمهره استقلال نمی‌توان بیش از دو سه موقعیت گل به دست آورد که ما همین تعداد و بلکه بیشتر موقعیت گلزنی داشتیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم آنها را از دست دادیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تقدیر و تشکر می‌کنم ما نمایش تاکتیکی خوبی را اجرا کردیم اما فقط در یک لحظه گرفتار شدیم و گل خوردیم. به غیر از گلی که زده شد و ضربه میلاد میداودی استقلال فرصت دیگری نداشت.
صالح تأکید کرد:‌درخشش مهدی رحمتی نیز قابل توجه بود. او در یک لحظه موقعیت تک‌تک را از انصاری‌فرد گرفت و در نتیجه قانون بی‌رحم و نانوشته فوتبال اجرا شد. اینکه گل نزنی گل می‌خوری. تیم ما شخصیت تاکتیکی خود را پیدا کرده است و مساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌ای باشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به پیروزی در بازی‌های خانگی عنوان کرد: باید یاد بگیریم بعد از برد خانگی ثبات تیمی خود را حفظ کنیم. حال می‌خواهد مقابل استقلال بازی کنیم یا تیم دیگری. امروز باخت حق ما نبود راه نفوذ استقلال را بسته بودیم. استقلال زرنگی کرد و روی یک صحنه با خلاقیت مجتبی جباری گل زد و پیروز شد.

صالح با اشاره به شکست‌های تیمش گفت:‌ ما برابر صبا، نفت تهران و استقلال شکست خورده‌ایم که هر سه تیم در بالای جدول قرار دارند و تصور می‌کنم بازیهای مشکل خود را پشت سر گذاشته باشیم. ما می‌توانیم در این فوتبال موفق عمل کنیم ضمن اینکه حضور پرشور هواداران استقلال که تا دقیقه آخر تیم‌شان را تشویق کردند و به من و تیم سایپا نیز بی‌احترامی نکردند در برد استقلال مؤثر بود از این هواداران تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم از فوتبالی که دیدند راضی باشند شما هم اگر منصفانه نگاه کنید سایپا چیزی از تیم پرآوازه استقلال کم نداشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه برخی از هواداران استقلال به او بی‌احترامی کردند، گفت: هواداران بازی را مانند ما تاکتیکی نگاه نمی‌‌کنند ما چهار پنج موقعیت گلزنی داشتیم آنها بی‌پروا فوتبال را نگاه می‌کنند، ولی ما امروز بازیکنان مهارنشدنی استقلال را مهار کردیم اما این تیم با ضربه مجتبی جباری و خلاقیت او که بازیکن بزرگی است 3 امتیاز را گرفت.

۴ مهر ۱۳۹۰ ۲۱:۳۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید