کد خبر : ۱۸,۴۲۸
جاسم کرار، بازیکن تیم ملی عراق و تیم فوتبال استقلال برای ادامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل از تیم ملی عراق کنار گذاشته شد.

جاسم کرار، بازیکن تیم ملی عراق و تیم فوتبال استقلال برای ادامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل از تیم ملی عراق کنار گذاشته شد.
جاسم کرار در جریان بازی تیم‌های ملی عراق و اردن از هفته اول مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا به شدت مصدوم شد و به همین دلیل در بازی هفته دوم عراق مقابل سنگاپور از سفر به این کشور سر باز زد و نتوانست تیم ملی کشورش را همراهی کند.
در ادامه کرار به تهران بازگشت و در حالی که رسانه‌ها از غیبت 3 هفته‌ای وی خبر می‌دادند اما این بازیکن 2 روز بعد از دیدار عراق و سنگاپور در جریان بازی‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در تهران مقابل تراکتورسازی در ترکیب استقلالی‌ها قرار گرفت.
بر همین اساس با اعلام کادرفنی تیم ملی عراق در لیست این تیم برای دیدار مقابل چین از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2014 از نام کرار خبری نیست و این بازیکن به همین دلیل از عراق کنار گذاشته شده است.
در لیست تیم ملی عراق بازیکنانی مانند سامال سعید، هوار محمد و عماد محمد از تیم‌های فولاد، ذوب‌‌آهن و سپاهان حضور دارند.

در ادامه سایت استاد دوحه به نقل از جسم کرار آورده است: از این بابت متأسفم. پس از دیدار با اردن که مصدوم شدم پزشکان عراقی من را از بازی کردن منع کردند و به همین دلیل نتوانستم در دیدار با سنگاپور بازی کنم.
وی افزود: هرگز از بازی برای عراق فرار نکردم. من در همان زمان هم در اربیل ماندم تا کارهای پزشکی و کارهای مربوط به درمانم را دنبال کنم. پس از آن به ایران برگشتم و با کمک کادرپزشکی استقلال توانستم برای این تیم بازی کنم.
کرار تأکید کرد: من یکی از بهترین بازیکنان عراق هستم و هرگز از بازی در این تیم فرار نمی‌کنم و هر زمان دعوتم کردند دوباره به این تیم بازخواهم گشت.

۶ مهر ۱۳۹۰ ۲۲:۳۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید