کد خبر : ۱۸,۴۳۲
میلاد میداوودی نیز خبر منتشره مبنی بر درگیری اوبا سرمربی استقلال را به شدت تکذیب کرد.


میداوودی در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: بعد از تمرین آقای مظلومی از من خواست به اتاق مربیان بروم تا با من صحبت کنند تا از نظر روحی برای بازی با ملوان آماده شوم.
میلاد افزود: پرویز خان به من خیلی لطف دارند و تاکید کردند؛ تا از جمله بازیکنانی هستی که تحت هیچ شرایطی اجازه جدا شدن از تیم را به تو نخواهم داد چرا که به تو اعتقاد دارم و بخاطر همین اعتقاد 8 ماه پای تو ایستادم تا به شرایط آرمانی برسی. در بازی با سایپا شرایط به گونه ای بود که ما صلاح دیدیم تو رابه میدان نفرستیم و این به معنای نادیده گرفتن توانایی فنی تو نیست.
میداوودی افزود: آقای فریبا و طالبی (مترجم هنکه) شاهد حرفهای ما بودند و هرگز موضوع درگیری لفظی در میان نبوده و من متعجبم که افراد چنین مسایلی را مطرح می کنند. من خودم همواره با صداقت برخورد می کنم و اگر بحثی بود پیش از آن که رسانه ای بخواهد آن را منعکس کند، خودم آن را بی رودربایستی اعلام میکردم در حالی که این خبر دروغ است واختلافی بین من و آقای مظلومی نیست. به خصوص که اگر چنین بود ایشان قبل از تمرین با من صحبت می کرد و به من اجازه تمرین نمی داد، یا به من می گفت فردا به تمرین نروم، اما این خبر دروغ محض است و مشکلی بین من مربیانم و باشگاه استقلال وجودندارد



۶ مهر ۱۳۹۰ ۲۲:۵۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید