کد خبر : ۲۰,۷۷۸
سرپرست و سرمربی تیم استقلال فردا چهارشنبه در نشستی با فتح الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات اخیر به بحث و تصمیم گیری خواهند نشست.
پس از آنکه در دقایق پایانی دیدار استقلال - سایپامهر کرج در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور مجتبی جباری و جاسم کرار برای زدن یک ضربه ایستگاهی با یکدیگر درگیر شدند، تیم استقلال ساعات و لحظاتی سخت و پرحاشیه‌ای را پشت سر می گذارد.
به دنبال این اتفاق مجتبی جباری در گفتگویی با خبرنگاران عملکرد کادر فنی استقلال را زیر سئوال برد که همین مسئله واکنش تند پرویز مظلومی را به دنبال داشت و او این بازیکن معترض را در اختیار باشگاه قرار داد. جباری و کرار جاسم که با نظر مظلومی در اختیار مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته‌اند، امروز در محل تمرینات تیم حضور یافتند اما اجازه تمرین پیدا نکردند.
پس از آنکه جاسم کرار پیش از آغاز تمرین ورزشگاه دستگردی را ترک کرد، مجتبی جباری نیز پس از جلسه‌اش با منصور پورحیدری، پرویز مظلومی و فرهاد مجیدی از محل تمرین آبی پوشان رفت.
مسئولان باشگاه استقلال برای حل مشکلات موجود قرار است صبح فردا چهارشنبه در نشستی با حضور علی فتح الله زاده، منصور پورحیدری و پرویز مظلومی در خصوص حل مشکلات موجود به بحث و تصمیم گیری بپردازند.
۸ آذر ۱۳۹۰ ۱۸:۰۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید