کد خبر : ۲۰,۸۴۱
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت :مقابل پرسپولیس به نتیجه ای جز پیروزی فکر نمی کنیم.
امیر قلعه نوعی در باره بازی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: برای مسابقه روز جمعه آماده هستیم و خوشبختانه بدون مصدوم و محروم در این بازی به میدان خواهیم رفت.ما بازی اخیر پرسپولیس در جام حذفی مقابل ذوب آهن را آنالیز کردیم و در تمرینات روزهای اخیر روی نقاط ضعف و قوت حریف جمعه کار کرده ایم.
وی ادامه داد:بازی پرسپولیس -ذوب آهن مسابقه خوبی بود که به نظرم جا دارد به هر دو تیم به خاطر این کیفیت فوتبال تبریک گفت.وقتی 5 گل در جام حذفی رد و بدل می شود طبیعی است که مسابقه زبیایی بوده است.با این وجود در بازی مقابل پرسپولیس به چیزی جز پیروزی نمی اندیشیم.
قلعه نوعی درباره شرایط فعلی تراکتور گفت :من واقعا از بازی بازیکنانم مقابل راه آهن راضی بودم اما مسلم است که در فوتبال به بازی خوب امتیاز نمی دهند و ما باید 3 امتیاز را کسب کنیم.شرایط جاری تیم و مشکلات آن را هم به اطلاع هیات مدیره و مدیرعامل رسانده ام و همانطوری که گفتم مصمم هستیم در نیم فصل دوم تراکتور متفاوتی را روانه میدان کنیم.
وی درباره فراخوان طرفداران تراکتور برای حضور در بازی روز جمعه در ورزشگاه آزادی اظهار داشت:همیشه گفته ام که سرمایه اصلی تراکتور همین هوادارانش هستند و من مطمئن هستم در بازی مقابل پرسپولیس،تراکتور غریب نخواهد بود.امیدوارم با نتایج خوبی که در مسابقات آتی کسب می کنیم،زحمات این عزیران را جبران کنیم.به هر حال من می دانم هواداران تراکتور برای تماشای بازی های تیمشان در ورزشگاه یادگار چقدر سختی تحمل می کنند و وقتی حرفهای آنها را در برنامه 90 شنیدم،بر خودم بالیدم که مربی چنین تیمی هستم.مطمئن باشید تراکتور امسال هم بیشترین تماشاگر را به ورزشگاهها خواهد کشاند.
قلعه نوعی درباره احتمال حضور طرفداران استقلال در این بازی برای حمایت از او گفت :هواداران استقلال همیشه به من لطف داشته اند و اگر بیایند،ممنون آنها هستم.
وی درباره شایعه پیشنهاد از یکی از تیم های لیگ برتر به خود اظهار داشت:اجازه بدهید در این باره حرفی نزنم چون در وضعیت فعلی همه فکر و ذکرم موفقیت تراکتور است. / ش
۹ آذر ۱۳۹۰ ۱۵:۵۵
اوج نیوز |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید