کد خبر : ۲۰,۸۴۹
معاون باشگاه استقلال تهران در خصوص احکام صادر شده برای مجتبی جباری و جاسم کرار گفت: حکم کمیته انضباطی بسیار عادلانه بود و دلیل محرومیت سنگین کرار تخلفات این بازیکن در گذشته است.
'علی امیری' چهارشنبه شب  با اشاره به احکام صادره برای بازیکنان متخلف این تیم در دیدار مقابل سایپا مهر کرج افزود: برای صدور این احکام تمام مسایل ریز و درشت را بررسی کردیم و فکر می کنم رای صادره عادلانه است.
وی در خصوص محرومیت سنگین تر جاسم کرار نسبت به مجتبی جباری ادامه داد: این بازیکن عراقی در گذشته نیزتخلفاتی داشته است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم حکم سنگین تری را برای کرار در نظر بگیریم.
معاون باشگاه استقلال تهران با اشاره به اینکه گفته می شود به دلیل تهدید جباری برای کرار حکم سنگین تری در نظر گرفته شده است، گفت: به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد و ما تمام بازیکنان را به یک چشم نگاه می کنیم. اطمینان داشته باشید که این حکم به سبب صحبت های جباری صادر نشده و همانطور که گفتم تخلفات این بازیکن در گذشته باعث محرومیت سنگین تر او شده است.
وی در مورد حاشیه سازی بازیکنان استقلال با توجه به شرایط حساس این تیم در صدر جدول تصریح کرد: این مساله را کاملا قبول دارم و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از حاشیه سازی برای تیم جلوگیری کنیم.
وی در خصوص تاریخ دیدار شهرآورد پرسپولیس و استقلال در چارچوب مسابقات جام حذفی و همچنین اعتراض مدیران باشگاه پرسپولیس به زمان این بازی خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال به هیچ عنوان اعتراضی به تاریخ برگزاری این بازی ندارد و ما طبق دستور سازمان لیگ آماده این دیدار و رویارویی با پرسپولیس هستیم.
امیری در خصوص زمان اعلام حکم جاسم کرار گفت: حکم این بازیکن هفته آینده صادر خواهد شد و اطمینان داشته باشید عادلانه ترین حکم را اعلام می کنیم. / ش
۹ آذر ۱۳۹۰ ۲۱:۴۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید