کد خبر : ۲۰,۸۶۰
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مخالف رفتن عنایتی به تیم استقلال تهران نیستم.
عبدالله ویسی در خصوص شایعه رفتن رضا عنایتی به استقلال در نیم فصل مسابقات لیگ برتر کشور گفت: رفتن عنایتی از تیم ما بسیار سخت است ولی مخالف رفتن وی به استقلال هم نیستم.
وی با اشاره به اینکه عنایتی یک بازیکن فوق حرفه‌ای استت، صریح کرد: این بازیکن برای تیم من خیلی زحمت می‌کشد و با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کند.
سرمربی صبای قم با بیان این مطلب که خیلی‌ها عنایتی را تمام شده تلقی می‌کردند، گفت: بسیاری افراد معتقد بودند که عنایتی تمام شده است و از اینکه این بازیکن در تیم ما زنده شد برای من و تیمم افتخار محسوب می‌شود.
ویسی افزود: از اینکه تیم بزرگی مثل استقلال در چنین شرایط سنی که عنایتی دارد خواهان جذب این بازیکن است، نشان می‌دهد که عنایتی بازیکن بزرگی است و من مطمئن هستم هم وی انگیزه کافی برای حضوری مؤثر در تیم استقلال دارد و هم استقلال انتخاب خوبی کرده است و من دوست ندارم مانع رفتن این بازیکن به تیم استقلال باشم، چرا که او خودش عاقل است و می‌داند که چکاری انجام دهد.
سرمربی صبای قم ادامه داد: گرچه با رفتن عنایتی در خط حمله دچار مشکل می‌شوم ولی بازیکنانی دارم که می‌توانند در مدت کوتاهی خلاء عنایتی را پر کنند. / ش
۱۰ آذر ۱۳۹۰ ۱۳:۲۰
مهر |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید