کد خبر : ۲۲,۸۲۱
الگری: ماکسی لوپس می تواند در میلان بدرخشد.
ماسیمیلیانو الگری مربی باتجربه میلان معتقد است که ماکسی لوپس می تواند در ترکیب تیمش خوش بدرخشد

روزجمعه سران میلان از خرید لوپس 27 ساله خبر دادند. این ستاره آرژانتینی با قراردادی قرضی و به مدت شش ماه به میلان پیوسته است

الگری در کنفرانسی خبری دراین باره گفت:«ماکسی لوپس بازیکنی فیزیکی و تکنیکی است و می تواند در میلان موفق باشد.»

مربی میلان در ادامه در مورد برد 1-3 تیمش مقابل لاتزیو در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که بی صبرانه در انتظار مصاف با شاگردان سابقش در دیدار یکشنبه شب است. الگری دراین باره گفت:« بازیکنانم مقابل لاتزیو خوب بازی کردند.هرچند که چنداشتباه تدافعی کوچک را مرتکب شدیم. مافرصتهای زیادی برای گلزنی خلق کردیم و روند خوبی برای بازیهای بعدی داریم. کالیاری هم تیمی است که فوتبال خوبی ارائه می دهد و درمقابل تیمهای بزرگ خوب بازی می کند.»

الگری دربخش بعدی صحبتهایش درمورد مصدومان تیمش گفت. الکساندر مرکل، کوین پرینس بواتنگ، آلبرتو آکوئیلانی، متئو فلامینی، جنارو گتوزو، الکساندر پاتو، ماریو یپس و آنتونیو کاسانو همه به دلیل مصدومیت از زمین چمن دور هستند.

الگری دراین باره گفت:«در دیدار یکشنبه آبیاتی را داریم ولی حضور جمال مسباح هنوز مشخص نیست.چون او مدتی است که برای تیم بازی نکرده.ما مشکلاتی را داریم ولی بالاخره یازده بازیکن را به میدان می فرستیم. استفان الشراوی بازیهای خوبی را انجام داده و به اندکی استراحت نیاز دارد تا دوباره به رشد و درخشش بپردازد.او احتمالا بازی یکشنبه را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد ولی یکی ازمهره های ارزشمند ماست.»

میلان قبل از آغاز رقابتهای این هفته سری آ با یک امتیاز فاصله نسبت به یووه صدرنشین در رده دوم جدول قرار داشت و با برد یووه دردیدار شنبه شب این فاصله موقتا 4 امتیاز شده است. /ز
۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ۰۸:۵۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید