کد خبر : ۲۲,۸۵۸
مهاجم باشگاه استقلال با بیان اینکه شرایط این تیم در حال حاضر خوب است از آمادگی خود و هم‌تیمی‌هایش برای رویارویی با پرسپولیس خبر داد.

آرش برهانی در حاشیه تمرین باشگاه استقلال گفت: شرایط تیم ما خوب است اما چون با فاصله 4 روز بازی داریم، کمی احساس خستگی می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم به خوبی ریکاوری کرده و آماده مسابقه با پرسپولیس شویم.

وی در پاسخ به اینکه پس از روی کار آمدن دنیزلی در پرسپولیس برخی از پرسپولیسی‌ها می‌گویند که در مقابل استقلال پیروز خواهند شد، گفت: نه ما اهل کری هستیم و نه پرسپولیسی‌ها. در این که دنیزلی مربی بزرگی است، تردیدی وجود ندارد اما همه چیز در زمین معلوم خواهد شد.

وی درباره شرایط خود گفت: در حال حاضر هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی هستم و امیدوارم که در داربی بتوانیم از موقعیت‌هایم به خوبی استفاده کنم. من همیشه قبل از داربی روحیه‌ی خوبی دارم و نمی‌دانم که آیا این موضوع اتفاقی است و یا حساسیت داربی و انتظارات هواداران باعث بالا رفتن روحیه‌ام می‌شود.

مهاجم استقلال درباره اینکه چرا فتح‌الله زاده اعلام کرده دوست دارد بازی مساوی شود، اظهار کرد: آقای فتح‌الله زاده آدم رئوفی است و شاید شرایط سخت پرسپولیسی‌ها باعث شده که او دلش به رحم بیاید و دوست نداشته باشد که دل آن‌ها بشکند. اما من فکر می‌کنم که او دوست دارد ما ببریم و حتی ممکن است برای برد پاداش خوبی هم تعیین کند تا روحیه بازیکنان بالا برود.

۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ۲۱:۰۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید