کد خبر : ۲۲,۹۱۵
تمرین دیروز آبى پوشان که به منظور آمادگى براى بازى حساس روز پنجشنبه استقلال در شرایطى ساعت ۱۳ در ورزشگاه دستگردى پشت درهاى بسته کلید خورد که برف شدیدى مى بارید.
تمرین دیروز آبى پوشان که به منظور آمادگى براى بازى حساس روز پنجشنبه استقلال در شرایطى ساعت ۱۳ در ورزشگاه دستگردى پشت درهاى بسته کلید خورد که برف شدیدى مى بارید.
توصیه کادرفنى به بازیکنان
قبل از شروع تمرین کادرفنى به آبى پوشان متذکر شد که لباسهایشان مناسب باشد تا دچار سرماخوردگى نشوند.
صحبت هاى مظلومى در رختکن
به دلیل بارش برف پرویز مظلومى از شاگردانش خواست در رختکن جمع شوند تا نکات مربوط به تمرین و توصیه هاى لازم را براى آنها یادآور شود.
غیبت جبارى
مهم ترین خبر تمرین دیروز آبى پوشان غیبت دوباره جبارى بود، این امر که یک مسأله عادى به شمار نمى رود براى پرویز مظلومى و کادرفنى ایجاد نگرانى کرده است. گفته مى شود رباط داخلى پاى این بازیکن دچار کشیدگى شده است.
حضور بیانى و تأخیر پورحیدرى
شاهرخ بیانى این روزها در تمرین آبى پوشان حضور پیدا مى کند دیروز نیز شاهد تمرین آنها بود. منصور پورحیدرى سرپرست استقلال در ۲۰ دقیقه پایانى در ورزشگاه دستگردى حضور پیدا کرد.
ثابت ها زودتر رفتند
بازیکنانى که در دیدار مقابل تراکتورسازى به صورت ثابت بازى کرده بودند یک ساعت به تمرین پرداختند و سپس دستگردى را ترک کردند. خسرو حیدرى و ساموئل که ۳ کارته هستند تا انتهاى تمرین در محل حضور داشتند.
شرح تمرین
آبى پوشان در دقایق ابتدایى دور زمین دویدند سپس به حرکات سرعتى مشغول شدند. آیتم بعدى تمرین، بازیکنان درعرض زمین حرکت پا به توپ داشتند و پس از آن نیز روى سانتر از جناحین کار کردند. آبى پوشان فردا آخرین نوبت تمرین خود را قبل از داربى ۷۴ در ورزشگاه دستگردى و پشت درهاى بسته برگزار مى کنند و پس از آن ساعت ۱۱ براى صرف ناهار و برگزارى اردو راهى هتل آکادمى خواهند شد.
۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۵۹

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید