کد خبر : ۲۲,۹۳۱
معاون باشگاه استقلال گفت: منظور رویانیان از عوامل غیر فوتبالی برای تعیین نتیجه دربی چیست؟

علی امیری در مورد شرایط استقلال برای بازی با پرسپولیس عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است که با توجه به خیل عظیم هوادارانش برای پیروزی مقابل پرسپولیس عزم خود را جزم کرده است.


وی افزود: برای این مسابقه دو بازیکن سه اخطاره داریم و تیموریان هم به دلیل مصدومیت نداریم. مجتبی جباری هم آسیب دیده اما امیدواریم بتواند به ما کمک کند. البته سلامت جباری که برای استقلال زحمت زیادی کشیده برای باشگاه از هر چیزی مهمتر است. استقلال بازیکنان بزرگ دیگری دارد که همگی سابقه بازی در دربی را دارند و می توانند جای خالی سایرین را پر کنند.
معاون باشگاه استقلال ادامه داد: تیم ما برای پیروزی در دربی انگیزه زیادی دارد. کادرفنی استقلال هم سابقه خوبی از خود در دربی نشان داده است. از هواداران استقلال می خواهیم همان طور که هیچ وقت تیم را تنها نگذاشته اند با وجود این هوای سرد به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند.
امیری در خصوص اینکه رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده امیدوار است عوامل غیر فوتبالی نتیجه را مشخص نکنند، گفت: روند استقلال به گونه ای است که عوامل غیر فوتبالی در کارش نقشی نداشته است. اگر در داوری هم اشتباهی صورت گرفته این اشتباهات برای استقلال هم بوده است.
وی اضافه کرد: ترکی در یک لحظه باید تصمیم می گرفت. او هم انسان است و اشتباه می کند. مطمئن هستیم اگر اشتباه داوری هم رخ می دهد سهوی است. در بازی جام حذفی با پرسپولیس یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد اما اعتراضی نکردیم و پرسپولیس هم به قضاوت ممبینی ایرادی نگرفت. نمی دانم منظور رویانیان از این حرف چه بوده است. این را هم در نظر داشته باشید که استقلال یک برنامه فشرده در بهمن دارد و اعتراضی هم نکردیم.
معاون باشگاه استقلال در خصوص پاداش دربی گفت: فتح الله زاده برای اینکه به حساسیت بازی اضافه نکند مبلغی را اعلام نکرده و مثل بازی با تراکتورسازی در صورت پیروزی در رختکن میزان پاداش اعلام می شود.
امیری همچنین در مورد وضعیت ایمان مبعلی گفت: ایمان همیشه خود را یک استقلالی می داند. او بازیکن خوبی است و صحبت های نهایی هم با ما انجام داده و حتی مظلومی از او خواسته بعد از اینکه از امارات بازگشت در تمرینات استقلال شرکت کند. مبعلی مشکلی ندارد اما می گوید تا زمانی که مدت زمان بهبودی اش مشخص نشود، با تیمی قرارداد رسمی امضا نمی کند. /ش
۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ۱۴:۴۷
فارس |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید