کد خبر : ۲۲,۹۳۶
مظلومی درباره اظهار نظر علی فتح الله زاده که گفته بود دوست دارد دربی مساوی شود اظهار داشت:نه،ما دنبال گرفتن مساوی نیستیم
مظلومی:تلاش می کنیم جباری را به بازی استقلال - پرسپولیس  برسانیم
پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دربی اظهار داشت:من کمی سرماخورده هستم و از اینکه صدایم گرفته است شرمنده خبرنگاران حاضر هستم.درباره بازی پنجشنبه باید بگویم که استقلال با توجه به اینکه 6 امتیاز را از دست داد،بازی ها را برای خودش حساس کرد.ما در بازی مقابل تراکتور هم با توجه به اینکه نمی خواستیم صدر جدول را از دست بدهیم،با تمام وجود بازی کردیم.بازیکنان استقلال نشان دادند در شرایط دشوار با توان بیشتری بازی می کنند و در شرایط سخت مسولیت پذیری بیشتری دارند.
وی درباره وضعیت مجتبی جباری توضیح داد:تلاش می کنیم او را به بازی برسانیم.هر چند که آینده و سلامتی اش برای ما از هر چیز دیگری مهم تر است.منتظر اعلام کادر پزشکی تیم هستم تا درباره او تصمیم گیری کنیم.مطمئن باشید اگر به آینده اش لطمه بخورد از او استفاده نخواهم کرد و در این صورت مسولیت بقیه بازیکنان بیشتر خواهد شد.
سرمربی استقلال دباره استراتژی تیمش برای دربی اظهار داشت:مسلما در این بازی برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.تیم ما از هر لحاظ آماده است.از بعد روحی و روانی هم در وضعیت مطلوبی قرار داریم.برای این بازی تلاش مضاعفی خواهیم کرد تا به روند پیروزی ها ادامه بدهیم.
وی ادامه داد:با روش کار پرسپولیس آشنایی کامل داریم.البته به خاطر فشردگی مسابقات نتوانستیم کار تاکتیکی خاصی انجام بدهیم و من در این فرصت با بازیکنان درباره ظرفیت ها و تواناییهایشان صحبت کردم.به طور حتم می خواهیم صدر را حفظ کنیم.
مظلومی افزود:در این بازی ها حمایت هواداران اهمیت زیادی دارد و امیدوارم آنها بری اینکه به تیم استرسی وارد نشود به تیم حریف کاری نداشته باشند و در مجموع روز خوبی را داشته باشیم.
وی با اشاره به اتفاقات رخ داده پس از بازی استقلال مقابل تراکتور افزود:جو عجیبی پس از این بازی به وجود آمد.فکر می کنم این جو برای استقلال مشکل درست می کند اما امیدوارم با قضاوت خوب داور در دربی همه چیز حل شود.فغانی را داور خوب و با انگیزه ای می دانم و فکر می کنم به خوبی از پس قضاوت دربی بر خواهد آمد.
مظلومی درباره برنامه اش برای دربی گفت:مربی با شرایط بازی تیمش را ارنج می کند و بازی به بازی شرایط متفاوت است.ما همیشه مقابل پرسپولیس هجومی بوده ایم و پیروزی هایمان هم این مساله را نشان می دهد.من قطعا به این فکر نمی کم که مقابل پرسپولیس دفاع کنیم تا مساوی بگیریم.معتقدم دفاع کردن خودش یک باخت است.
وی درباره علی کریمی و برنامه های استقلال برای مهار او توضیح داد:کریمی بازیکن تاثیرگذاری است اما پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذار دیگری هم دارد و همه آْنها را کنترل می کنیم.
مظلومی درباره اظهار نظر علی فتح الله زاده که گفته بود دوست دارد دربی مساوی شود اظهار داشت:نه،ما دنبال گرفتن مساوی نیستیم.تیمی که به دنبال قهرمانی است مساوی نمی کند.البته نظر آقای فتح الله زاده محترم است اما با توجه به اینکه ایشان در سفر هستند هنوز جلسه ای برگزار نکرده ایم.هدف گذاری ما پیروزی در دربی است و روحیه خوبی داریم.
وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا برای موفقیت در دربی رمز خاصی دارد گفت:رمزی وجود ندارد.رمز ما همدلی و هم سویی است.رفاقتی که میان بازیکنان تیم وجود دارد.ما به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم./ش
۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ۱۷:۳۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید