کد خبر : ۲۳,۸۷۹
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران به صراحت می گوید این تیم با شرایطی که دارد نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود.
* حضور در اردوی شبانه روزی برای بازیکنان سخت نیست؟
- بالاخره این تصمیمی است که کادر فنی گرفته و ما هم به عنوان بازیکن موظف بودیم در اردو شرکت کنیم. صبح و بعد از ظهر تمرینات فشرده ای را پشت سر گذاشته ایم و آمادگی خوبی برای بازی با الریان داریم. چنین اردوهایی اگر 2،3 روزه باشند برای تیم مفید هستند و طولانی تر از این بازیکنان را خسته می کند زیرا آنها هم می خواهند کنار خانواده هایشان باشند و تحمل اردوهای طولانی را ندارند.
* شرایط استقلال با مصدومانی که دارد برای بازی با الریان چطور است؟
- این شرایط دشوار که استقلال تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد از اول فصل بوده است و حرف یک ماه و 2 ماه اخیر نیست. ما از ابتدای فصل این وضعیت سخت را داشته ایم و با آن کنار آمده ایم. استقلال حتی در نبود بازیکنان اصلی خود هم نتایج خوبی گرفته و این نشان می دهد ما تیم کاملی داریم. بازیکنان جانشین واقعا خوب کار کرده اند و همین نشان می دهد استقلال واقعا یک تیم است و به یکی دو بازیکن متکی نیست.
* از الریان چقدر شناخت دارید؟
- فیلم بازیهای این تیم را دیده ایم. اکثر بازیکنان الریان خارجی هستند و ملیت قطری ندارند. آنها بازیکنان خطرناکی هستند و باید برای نفر به نفرشان برنامه داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از قطر برگردیم زیرا استقلال امید اول صعود از گروه است و باید از بازی اول سربلند خارج شود.
* فکر می کنی این تیم بتواند قهرمان آسیا شود؟
- بی تعارف باید بگویم که با این شرایطی که ما داریم قهرمانی سخت و تقریبا غیر ممکن است. ما اول باید به این فکر کنیم که از گروهمان صعود کنیم و بعداز صعود تدابی ویژه ای برای قهرمانی تدارک ببینیم. هیچ تیمی به راحتی نمی تواند قهرمان آسیا شود و آن تیمهایی که قهرمان شده اند کلی برنامه ریزی داشته اند. برای قهرمانی استقلال، باید مشکلات روحی و مالی بازیکنان حل شود و امکانات حرفه ای در اختیار باشگاه و کادر فنی باشد وگرنه قهرمانی استقلال با این شرایط فعلی که این همه مشکل مالی داریم غیر ممکن است. اگر می خواهیم استقلال قهرمان شود باید به فکر تحولی اساسی در تیم و باشگاه باشیم.
* استقلال ماههای سخت و سرنوشت سازی را پیش رو دارد. آمادگی این روزهای سخت را دارید؟
- باید برای موفقیت در بازیهای دشواری که در پیش رو داریم بیشتر از همیشه تلاش کنیم. ما تا اینجا در لیگ و جام حذفی به خوبی پیش آمده ایم و اگر از این به بعد نتیجه نگیریم زحماتمان به باد می رود. مشکلات مالی زیادی هم داریم اما تا حالا بچه ها به خطر عشق به استقلال صدایشان در نیامده است. از حالا به بعد هم باید بیشتر تلاش کنیم.
* به نظر می رسد تمرکز استقلال بیشتر از لیگ روی فینال جام حذفی باشد؟
- ما در لیگ هم شایسته قهرمانی هستیم و اگر هم در جام حذفی قهرمان شویم هم باز به قهرمانی لیگ فکر می کنیم. قهرمانی در جام حذفی به تنهایی برای استقلال کافی نیست./ش
۹ اسفند ۱۳۹۰ ۱۶:۴۹

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید