کد خبر : ۲۳,۹۲۰
تیم استقلال تمرین‌های خود را با نظم و ترتیب و بسیار هدفمند پی گرفته است و با توجه به اهداف سه‌گانه‌ای که دارد، خود را مهیای حضور مقتدرانه‌تر، در لیگ آسیا، لیگ‌برتر و بازی پایانی جام‌حذفی می‌کند.
در تیم استقلال، عملکرد کادر فنی و «تیم‌مربیان» از جهات مختلف قابل بررسی است و این روزها، همفکری و همدلی مظلومی با هنکه، یکی از دلایل حاکم شدن فضای پرنشاط و تمرین‌های سطح بالایی است که مردان استقلال انجام می‌دهند.
هنکه که در قبال همه شایعه‌ها و شائبه‌پراکنی‌ها لبخندی می‌زند و می‌گذرد در گفت‌وگویی با فارس، زمین‌های ناصاف و ناهموار تمرین را بلای جان فوتبال ایران دانسته و زمین چمن کمپ استقلال را یک نمونه خوب برای تمرین‌های تکنیکی و تاکتیکی می‌داند.
هنکه، تماشاگران استقلال را کم‌نظیر، پشتوانه فوتبال ایران را عالی و آینده استقلال را بسیار خوب و روشن معرفی می‌کند.
او به ویژه از استعداد بازیکنان، میل به یادگیری و قدرت یادگیری‌شان، به نیکی و حتی با حیرت یاد می‌کند و در غیاب همه بازیکنان کلیدی- که به نظر هنکه، مردان کلیدی هستند- از اراده و عزم و آمادگی جانشینان حرف می‌زند و استقلال را از نظر پیشرفت فنی و ارائه بازی تاکتیکی، می‌ستاید اما می‌گوید: ... هنوز باید در راه پیشرفت، بسیار جلو رفت و اول قدم، ایجاد زمین‌های تمرین و مسابقه مطلوب است./ش

۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ۲۲:۴۸
استقلال |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید