کد خبر : ۲۳,۹۳۷
آندرانیک تیموریان پین پایش را باز کرده و آرام‌ آرام به فکر کنار گذاشتن عصاهایش است. هافبک استقلال که به دلیل جراحی انگشت پایش، بازی‌های استقلال و تیم ملی را از دست داد، امیدوار است به زودی به زمین فوتبال برگردد.
بهتر شده‌ای؟
شکر خدا، چشم نزنم بهتر شده‌ام. در این مدت که استراحت کردم و زیاد از خانه خارج نشدم. واقعا روزهای سختی است، ولی یک‌جورهایی عادت کرده‌ام. دوست دارم هر‌چه زودتر برگردم. دلم برای زمین فوتبال تنگ شده.
البته بعد از مدت‌ها فرصتی دست داد که استراحت کنی.
نه، اتفاقا برای هر فوتبالیستی دور بودن از زمین فوتبال سخت است. استراحت وقتی لذت دارد که دو جام در یک فصل برده باشی و بعد به مرخصی بروی. اتفاقی که ان‌شاءا... در پایان فصل برای بازیکنان استقلال می‌افتد!
درباره وضعیت پایت توضیح می‌دهی؟
همین هفته رفتم پیش دکتر کیهانی و بعد هم با پزشک باشگاه استقلال حرف زدم. پین پایم را باز کردم و طبیعتا آن‌ها می‌توانستند بگویند من چه زمانی دوباره می‌توانم برگردم. بعد از صحبت‌هایی که با هر دوی این عزیزان داشتم گفتند ابتدای سال 91 دوباره می‌توانی برای استقلال بازی کنی.
یعنی یک‌جورهایی می‌شوی عیدی استقلال!
واقعا ناراحتم که الان جباری هم جراحی کرده. فریدون هم که مصدومیتی نصف و نیمه دارد. بد موقع همه آسیب دیدیم و دست استقلال و مظلومی بسته شد. خدا کند این روزها هر چه زودتر تمام شود. بازی‌های فشرده ما تازه دارد آغاز می‌شود. علاوه بر فینال حذفی، بازی‌های لیگ و بعد هم لیگ قهرمانان را داریم. این خودش کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. خدا به خیر کند واقعا!
دلت برای تیم ملی تنگ نشده؟‌
فکر کنم در دبی جای من خالی بود(خنده) فعلا که تیم ملی را از دست داده‌ام. تنها شانسی که آوردم مرحله دوم مسابقات نبود. می‌توانم تا شروع آن مرحله دوباره خودم را آماده کنم تا اگر کی‌روش نیاز باشد، دعوتم کند./ش
۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ۱۰:۲۵
خراسان ورزشی |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید