کد خبر : ۲,۴۶۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که بازیکنان این تیم باید نگرش خود را عوض کرده و به اهمیت بازی در یک تیم پرطرفدار پی ببرند.

 امیر قلعه نویی بعد از برتری تیمش مقابل داماش گیلان و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: اگر شاگردانم واقعا به این نتیجه برسند که نتیجه‌های استقلال چقدر اهمیت دارد و برنامه‌های در نظر گرفته شده را به خوبی پیاده کنند، مقابل هیچیک از حریفان دچار مشکل نخواهیم شد.

وی همچنین در مورد پیروزی پرگل برابر داماش اظهار داشت: با اینکه می دانستیم آنها با تیم امید خود به زمین می‌آیند، سعی کردم اکثر مهره‌های اصلی را در ترکیب بگذارم تا از این طریق بازیکنانم به هماهنگی لازم برسند تا بتوانیم در لیگ برتر با مشکلات کمتری بازی کنیم.

قلعه نویی همچنین در خصوص درخشش امیرآبادی که در لیگ برتر نیمکت‌نشین است ، گفت: امیرآبادی با نظر مستقیم من استقلالی شده است و می‌دانم اگر فرصت داشته باشد، می‌تواند تاثیرگذاری مثبتی در بازی‌های ما داشته باشد.

وی همچنین یادآور شد: امیرآبادی هفته قبل تمامی مصاحبه‌های خود علیه کادر فنی را تکذیب کرد و در حال حاضر قرار است از طریق کمیته حقوقی باشگاه، علیه رسانه‌هایی که خبرهای کذب نوشته بودند، شکایت کند.

قلعه نویی در خاتمه سخنان خود در خصوص دعوت شدنش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز یادآور شد: واقعا نمی‌دانم چرا از من برای حضور در کمیته انضباطی دعوت شده است، با این حال ادب حکم می‌کند که بروم و به سووالاتشان جواب بدهم.

تیم فوتبال استقلال عصر امروز تیم داماش گیلان را با نتیجه هشت بر یک شکست داد تا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رقیب تیم فوتبال مس سرچشمه شود.

۵ آذر ۱۳۸۷ ۱۸:۰۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید