کد خبر : ۲,۴۸۴

مرفاوى به حج رفت

صمد مرفاوى، مربى تیم استقلال دیشب ساعت ۲۱ تهران را به مقصد مکه مکرمه ترک کرد و به حج مشرف شد. مرفاوى در حالى استقلال را رها کرد که از سوى کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوى محروم شده است. بنابراین مربى استقلال از وقت خود بهترین استفاده را کرده و در حالى که محروم است به سفر مکه رفته است. گفتنى است مرفاوى دیروز در دفتر باشگاه استقلال نیز حاضر شد و با تمامى کارکنان باشگاه خداحافظى کرد. وى در تمرین دیروز نیز پس از روبوسى با اعضاى تیم از آنها خداحافظى کرده و قرار است در مدت دورى مرفاوى از استقلال، او با قلعه نویى تماس بگیرد و از شرایط استقلال باخبر شود

تماس عنایتى با قلعه نویى

طى ماههاى اخیر صحبت هاى زیادى مبنى بر پیوستن رضا عنایتى به استقلال مطرح شده است. حتى عنایتى نیز علاقه خودش را براى بازگشت به استقلال نشان داده است. این بازیکن سه شنبه شب نیز طى مصاحبه اى اعلام کرد که اگر مسئولان النصر قراردادم را فسخ کنند به استقلال برمى گردم. درهمین رابطه دیروز باخبر شدیم عنایتى تماسى را با امیرقلعه نویى برقرار وابراز علاقه کرده که دوباره پیراهن استقلال را به تن کند. قلعه نویى نیز از بازگشت عنایتى استقبال کرده وحتى این موضوع را به خودعنایتى نیز اطلاع داده است.البته آن طور که مستحضرهستید عنایتى فعلاً از درد کمر به شدت رنج مى برد واین موضوع باعث نگرانى هیات مدیره شده است.

سیاوش اکبرپور: مصدومیتم جدى نیست

سیاوش اکبرپورمهاجم تیم فوتبال استقلال با رهایى از بند مصدومیت مى تواند تیم خود را مقابل سایپا همراهى کند.وى در این باره گفت: خوشبختانه مصدومیت من جدى نبود و مى توانم استقلال را در بازى با سایپا همراهى کنم.این مهاجم همچنین ادامه داد: ترافیک بازیکنان در خط حمله موجب شده تا ما همیشه با انگیزه بالایى در تمرینات شرکت کنیم تا بتوانیم از این طریق به عنوان یکى از بازیکنان اصلى در ترکیب ثابت قرار بگیریم.اکبرپور با اشاره به آمار گل هاى زده اش اظهار داشت: با توجه به دقایقى که در بازى هاى استقلال به میدان رفته ام از تعداد گل هایى که به ثمر رسانده ام، راضى نیستم و تلاش مى کنم تا در ادامه لیگ بتوانم موفقیت بیشترى به دست آورم. این بازیکن در مورد بازى با سایپا هم گفت: سایپایى ها همیشه حریفى سرسخت براى ما بودند و حتم دارم که روز شنبه هم حرف هاى زیادى براى زدن خواهند داشت اما باید این را در نظر داشت که تیم ما در ۲ بازى گذشته ۵ امتیاز از دست داده است و اگر مى خواهیم خودمان را به عنوان مدعى ثابت کنیم باید سایپا را شکست دهیم. اکبرپور در پایان حرف هایش ابراز امیدوارى کرد که تماشاگران استقلال بدون توجه به باخت این تیم به فولاد، با حضور در ورزشگاه آزادى به حمایت از تیم محبوبشان بپردازند.

فابیو بالا از دیدار با سپاهان به میدان مى رود

فابیوبالا، بازیکن برزیلى که طى چند روز گذشته جلسات زیادى را با مسئولان استقلال برگزار کرده وبه توافقاتى نیز دست یافته است ظرف چند روز آینده قرارداد خود را با این تیم به امضاء خواهد رساند و در تمرینات استقلال شرکت خواهدکرد. با این حساب با توجه به آیین نامه سازمان لیگ واینکه هربازیکنى که در اواسط فصل به تیمى بپیوندد ۲۱ روز بعد مى تواند به میدان برود، فابیو بالا از دیدار هفته بیستم تیمش مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر به میدان خواهدرفت.

پاداش ویژه براى برهانى

۵ گلى که آرش برهانى در دیدار مقابل داماش به ثمر رساند،سبب شد که کادر فنى استقلال تهران پاداش ویژه اى را براى او در نظر بگیرد.این پاداش نقدى به زودى به مهاجم کرمانى استقلال اهدا خواهد شد.برهانى در بازى تیم هاى استقلال و داماش توانست به تنهایى ۵ گل را وارد دروازه حریف شمالى آبى پوشان کند. او با این تعداد گل زده در یک بازى، رکورد صمد مرفاوى در استقلال را نیز شکست. مربى استقلال پیش از این در بازیهاى جام حذفى و در یک بازى توانسته بود ۴ گل بزند که رکورد او توسط برهانى شکسته شد.

اعتراض استقلالى ها به محرومیت کوشکى


پس از اینکه بیژن کوشکى، مدافع استقلال از سوى کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال با محرومیت مواجه شد اعضاى استقلال همگى از راى کمیته انضباطى شوکه شدند. استقلالى ها همچنین نسبت به این راى اعتراض کردند واین موضوع را به گوش مسئولین کمیته انضباطى نیز رسانده اند. همچنین مسئولین استقلال فردا نامه اى را به کمیته استیناف خواهند نوشت تا در راى کوشکى تغییر ایجاد کنند. با این حساب به احتمال فراوان کوشکى دیدار با سایپا که روز شنبه برگزار مى شود را از دست خواهد داد.


تبریک باشگاه استقلال به مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال

باشگاه استقلال کسب عناوین برتر آسیا توسط فدراسیون فوتبال را تبریک گفت. در بخشى از اطلاعیه این باشگاه آمده است: جا دارد انتخاب فدراسیون فوتبال جمهورى اسلامى ایران به عنوان فدراسیون برتر سال آسیا را به على کفاشیان رئیس فدراسیون و کلیه کارکنان این فدراسیون تبریک بگوئیم.در بخش دیگرى از این اطلاعیه آمده است: به مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون، ترابیان و شمس و همچنین وحید شمسایى بابت قرار گرفتن در صدر بهترین هاى آسیا تهنیت مى گوئیم


توافق فابیو بالا و واعظى آشتیانى

فابیو بالا، بازیکن برزیلى تیم استقلال دیروز در ساختمان این باشگاه حاضر شد و جلسه اى را با امیررضا واعظى آشتیانى برگزار کرد. بالا در این جلسه مبلغ مورد نظرش را عنوان کرد اما این مبلغ تا پایان جلسه پایدار نبود و پس از صحبت هایى که بین او و واعظى آشتیانى انجام گرفت بازیکن برزیلى قانع شد تا مبلغ مورد نظرش را کاهش دهد. طبق شنیده هاى ما در این جلسه ۲ طرف به توافق نهایى دست یافتند و به زودى قرارداد این بازیکن در هیأت فوتبال به ثبت خواهد رسید

شاید یکى از برزیلى هاى استقلال دیپورت شود

رضا عنایتى روز گذشته از احتمال بازگشت خود به استقلال خبر داد و مدعى شد براى نیل به این هدف با امیر قلعه نویى هم گفت وگو کرده است. این در حالى است که وى هم اکنون مصدوم بوده و دوران نقاهت خویش را سپرى مى کند اما با توجه به سابقه درخشانى که در استقلال دارد بعید نیست سرمربى آبى پوشان براى حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان نیم نگاهى هم به این مهاجم کهنه کار داشته باشد. بر اساس آخرین خبرهاى دریافتى اگر ماجراى عنایتى جدى شود این احتمال وجود دارد که یکى از بازیکنان برزیلى که قرار است به استقلال بپیوندد دیپورت شده و از عقد قرارداد با او صرف نظر گردد تا زمینه براى ثبت نام مهاجم سابق این تیم در فهرست آبى پوشان و استفاده از عنایتى در لیگ قهرمانان فراهم آید. البته این اتفاق فقط زمانى رخ مى هد که قلعه نویى نسبت به سلامتى عنایتى مطمئن گردد.


ورمزیار: برهانى یکى از بهترین مهاجمان ایران است

صادق ورمزیار مربى صباى قم با اشاره به بازى این تیم مقابل ملوان گفت: هر ۲ تیم بازى زیبا و تماشاگر پسندى را ارائه دادند و معتقدم این دیدار بهترین بازى نیم فصل اول لیگ بود. وى با بیان این مطلب تصریح کرد: باوجود نمایش قابل قبولى که بازیکنان صبا مقابل ملوان داشتند اما در زدن ضربات ناموفق بودند. در نهایت توانایى کسب ۳ امتیاز این مسابقه را داشتیم. وى در خصوص آقاى گلى فضلى در این فصل خاطر نشان ساخت: فریدون با عملکرد عالى خود در لیگ ثابت کرد که براى حضور در اوج سن وسال مطرح نیست و خود بازیکن با تلاش و انگیزه مى تواند آمادگى اش را به بالاترین سطح برساند و فضلى و کریم باقرى این موضوع را به خوبى نشان داده اند. مربى سابق استقلال با تمجید از آرش برهانى تاکید کرد: برهانى همواره از با هوش ترین و بهترین مهاجمان ایران به حساب مى آید. وى فصل گذشته در زدن ضربات آخر ناکام بود و خوشبختانه در این فصل به روزهاى اوج خود بازگشته است. ورمزیار اذعان داشت: بازیکنان ما در عین جوانى بسیار با تجربه هستند و با توجه به اینکه خیلى دیر تیم را تحویل گرفتیم احتیاج به زمان بیشترى داریم تا به جمع تیم هاى مدعى بپیوندیم. وى تأکید کرد: مطمئن باشید در پایان فصل صبا در بین ۳ تیم اول لیگ قرار خواهدگرفت و در ادامه لیگ قدرت واقعى صبا را به همگان نشان خواهیم داد. ورمزیار در خصوص گل محمدى گفت: یحیى در پى حضور در کلاس هاى مربیگرى است و قطعاً در آینده از تجربیاتش در کادر فنى صبا استفاده خواهد شد.

قلعه نویى مشکلى براى همراهى استقلال ندارد

سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران باوجود احضار شدن به کمیته انضباطى،قطعاً در بازى مقابل سایپا روى نیمکت آبى پوشان خواهد نشست. به دنبال اتفاقات دیدار تیم هاى استقلال تهران و فولاد خوزستان،سرمربى استقلال به همراه ۲ تن از دستیاران خود در کمیته انضباطى شرکت خواهد کرد تا پاسخگوى سؤالات شریفى رئیس کمیته انضباطى باشد. این جلسه روز یکشنبه با حضور امیر قلعه نویى،صمد مرفاوى و مربى استقلال برگزار خواهد شد.

۷ آذر ۱۳۸۷ ۱۰:۲۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید