کد خبر : ۲,۵۲۵
جلسه کادر فنى قبل از بازى
اعضاى کادر فنى استقلال قبل از شروع مسابقه در رختکن دور هم جمع شدند و جلسه اى را برگزار کردند. آنها در مورد تاکتیک هاى مورد نظر خود و اتفاقات
غیر قابل پیش بینى در جریان بازى صحبت کردند.
روبوسى امیرآبادى با اعضاى سایپا
مهدى امیرآبادى، هافبک استقلال قبل از شروع بازى به سمت نیمکت تیم سابق خود -سایپا -رفت و با همبازیان سابق خود روبوسى کرد. در این بین خوش وبش او با فروزانى نیز در نوع خود جالب بود.
پولادى و امیرآبادى فیکس بودند
مهرداد پولادى و مهدى امیرآبادى بعد از مدت ها بود که براى استقلال بازى نمى کردند. آنها در بازى دیروز فیکس بازى کردند.
امیرآبادى مأمور مهار میرقربانى
مهدى امیرآبادى که در این مسابقه از ابتدا در ترکیب استقلال بود مسئولیت مهار کردن صابرمیرقربانى را به عهده داشت که جدال این ۲ بازیکن هم در نوع خود جالب توجه بود.
طالب لو اولین نفر بود
وحید طالب لو، دروازه بان استقلال زودتر از سایر بازیکنان وارد زمین مسابقه شد. طالب لو پس از دویدن دور زمین نزد بابازاده رفت و با او تمرین کرد.
اعتراض شدید قلعه نویى به داور مسابقه
در دقیقه ۶۴ مسابقه هنگامى که داور به زعم وى خطاى روى سیاوش اکبرپور را نگرفت امیر قلعه نویى با لحنى عصبى شدیداً به داور اعتراض کرد.
درگیرى شریفى نسب با استقلالى ها
امید شریفى نسب در دقیقه ۷۸ مسابقه بازى جوانمردانه را رعایت نکرد و همین امر موجب عصبانیت بازیکنان استقلال شد که این موضوع باعث درگیر شدن استقلالى ها با شریفى نسب گشت. این قضیه با دخالت بازیکنان سایپا ختم به خیر شد.
مجیدى سایپایى شد
فرهاد مجیدى، مهاجم استقلال در بین ۲ نیمه به داخل رختکن نرفت و در زمین مسابقه بدن خود را گرم کرد. در این مدت مجیدى بایکى از بازیکنان سایپا که در زمین بود پاسکارى کردند. گویا این ۲ بازیکن هم تیمى بودند.
آشتیانى در رختکن
استقلالى ها در نیمه دوم بازى بسیار بهترى نسبت به نیمه اول انجام دادند و در نیمه مربیان به هر آنچه مى خواستند رسیدند. بد نیست بدانید که پیش از شروع نیمه دوم آشتیانى مدیرعامل استقلال هم به رختکن رفت و گفته مى شود وى نیز دقایقى سعى کرد با سخنانش به استقلالى ها روحیه بدهد.
شکورى خط خورد
هادى شکورى تا چند دقیقه پیش از بازى در ترکیب استقلال قرار داشت اما امیر قلعه نویى ترکیب را تغییر داد و اعلام کرد که بیژن کوشکى در ترکیب ثابت به میدان مى رود.
۱۰ آذر ۱۳۸۷ ۰۹:۱۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید