کد خبر : ۲۵,۵۰۸
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال رسما استعفای خود را به هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد.
جواد زرینچه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که به خاطر نحوه انتخاب امیر قلعه نویی اعتراض داشت امروز رسما استعفای خود را به محمد عباسی وزیر ورزش تقدیم کرد.
متن استعفای جواد زرینچه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
جناب آقای دکتر محمد عباسی
وزیر محترم ورزش و جوانان
سلام علیکم
احتراما به استحضار میرساند ، نظر به سیاستهای وزارت ورزش و جوانان و در راستای استفاده از تجربیات پیشکسوتان ورزش در امور و با توجه به لطف و عنایت ویژه جنابعالی نسبت به اینجانب ، در مورخ 9/7/1391 طی حکمی از سوی آن مقام محترم بعنوان عضو هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران منصوب شدم . از آن زمان تاکنون بنا به احساس وظیفه و تکلیف نسبت به هواداران خونگرم باشگاه و مجموعه تیم استقلال در وسع توان در انجام وظایف محوله تلاش نموده و از هیچ کوششی در اجرای فرامین و منویات آن وزارتخانه فروگذار نبوده ام. اینک با توجه به پاره ای از مشکلات بوجود آمده ناشی از عدم رعایت صداقت در گفتار و رفتار و نیز تصمیم گیری های نامناسب و فردی در برگزاری و اداره جلسات هیات مدیره و نیز اعتراض به نحوه برگزاری غیراصولی جلسات و چگونگی انتخاب مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال ، برخلاف میل باطنی ام از سمت عضویت در هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران کناره گیری نموده و بدینوسیله مراتب اعتذار و قدردانی خویش را از اعتماد و حسن نظرمقام عالی وزارت و کلیه پیشکسوتان بزرگ استقلال و هواداران فهیم ابراز میدارم .
بی شک بزرگترین افتخار برای "جواد زرینچه " بعنوان سربازی کوچک، خدمت خالصانه و بی منت برای استقلال عزیز و هواداران پرشور آن بوده و در هر کجا که باشم برای موفقیت تیم و شادی دل میلیونها هوادار استقلالی دعا خواهم کرد .
بدیهی است که رویت و مطالعه " عناوین " فهرست وار پیوست (فقط طی یک هفته اخیر) و نتیجه اتفاقات به دست آمده
(مجموعه اتفاقاتی که می توان از آنها بعنوان نمایش یا توهین به افکار عمومی و ایجاد فضای بداخلاقی یا زیرپا گذاشتن ارزشهای اخلاقی از آنها نام برد ) عدم هماهنگی لازم و وجود اختلاف اساسی میان رییس هیات مدیره و مدیرعامل محترم که متاسفانه تیم را در هفته های پایانی لیگ به حاشیه برد و نیز صحت عرایض اینجانب را تایید خواهد نمود .
لازم به ذکر است که تنها اظهارنظر مشترک میان مصاحبه های رییس هیات مدیره و مدیرعامل محترم ، الزام در"قهرمانی لیگ برتر" و قول سرمربی جدید برای قهرمان شدن در لیگ برتر می باشد که قطعا این موضوع در انتخاب سرمربی محترم جدید لحاظ شده است .
در پایان لازم می دانم یاد و خاطره اسطوره بزرگ باشگاه استقلال مرحوم "ناصرحجازی " که همواره به رعایت صداقت و صراحت کلام شهره بود ، گرامی بدارم .
به امید موفقیت روزافزون "استقلال" ایران زمین و شادی دل هواداران عزیز در مسابقات داخلی و بین المللی انشاا....
برادر کوچک شما
جواد زرینچه
۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۰۱

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید