کد خبر : ۲۵,۵۱۶
نمی‌دانم قلعه‌نویی چه بازیکنانی را می‌خواهد یا کدام بازیکنان را نمی‌خواهد اما این قبیل مسائل به نظر شخص و برنامه‌ریزی یک مربی برمی‌گردد و یک امر طبیعی در فوتبال محسوب می‌شود.
پورحیدری: آرزو می‌کنم استقلال با امیر قلعه‌نویی یک فصل خوب را پشت سر بگذارد
مدیرفنی و سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور امیر قلعه نویی در این تیم گفت: به قلعه‌نویی تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. قلعه‌نویی از خانواده استقلال است و به طور یقین شرایط این باشگاه را درک می‌کند و نشان داده توانمندی بالایی هم دارد.
منصور پورحیدری  افزود: اگر از من بخواهند بمانم، می‌مانم و خدمت می‌کنم و اگر هم بگویند برو، می‌روم و با تماشای بازی‌های استقلال از تلویزیون لذت می‌برم.
پورحیدری با اشاره به کارنامه مظلومی در فصل گذشته مسابقات لیگ بر‌تر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا عنوان داشت: به نظر من روی هم رفته کارنامه مظلومی بد نبود، با این حال قلعه‌نویی هم در گذشته توانایی‌هایش را نشان داده اما کار در تیم استقلال سخت است. قلعه‌نویی در باشگاه استقلال با کمبود‌ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد بود با این حال امیدوارم در کارش موفق باشد، ضمن اینکه تغییر مربی و اینجابجایی‌ها در فوتبال حرفه‌ای طبیعی است. حتی ممکن است یک مربی خوب هم نتیجه بگیرد اما جای خود را به مربی دیگری بدهد. در تمام این هم این اتفاق رخ می‌دهد.
وی درخصوص ابقای علی فتح‌الله‌زاده در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال متذکر شد: این اواخر او با اعضای هیئت مدیره دچار اختلاف شده بود و گویا این مشکلات برطرف شده است. انشاءالله دست در دست یکدیگر مشکلات را حل کنند تا تیم خوبی برای فصل آینده آماده شود.
پورحیدری در خصوص اختلاف قلعه‌نویی با بازیکنانی مثل جباری و رحمتی عنوان داشت: نه من فکر نمی‌کنم اختلافی بین این‌ها وجود داشته باشد. جباری و رحمتی هم فوتبالیست‌های حرفه‌ای هستند و در قبال پولی که گرفته‌اند می‌دانند باید پایبند به قراردادشان باشند و آنها نیز به خوبی می‌دانند در تیم بزرگی مانند استقلال بازی کردن یک موهبت است و علاقمند هستند در این تیم بمانند. در کل پیش‌بینی من این است که از این بابت مشکلی پیش نمی‌آید.
مدیرفنی تیم استقلال درخصوص انتشار لیستی منتسب به قلعه‌نویی از بازیکنان مدنظر و مازاد اظهار داشت: من به دلیل اینکه در جریان اتفاقات روزهای اخیر نیستم، اطلاع دقیقی در این ارتباط ندارم و نمی‌دانم قلعه‌نویی چه بازیکنانی را می‌خواهد یا کدام بازیکنان را نمی‌خواهد اما این قبیل مسائل به نظر شخص و برنامه‌ریزی یک مربی برمی‌گردد و یک امر طبیعی در فوتبال محسوب می‌شود. فقط آرزو می‌کنم استقلال با امیر قلعه‌نویی یک فصل خوب را پشت سر بگذارد تا هواداران نیز از این بابت خوشحال شوند./ش
۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۰۰
ایلنا |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید