کد خبر : ۲۵,۵۳۳
ازبک ها نیز مثل عرب ها، کارشکنی کردند و برای برخی از مسولان تیم ملی اتاق نگرفتند فردا تیم ملی آخرین تمرین خود را پیش از بازی با ازبکستان در ورزشگاه اصلی بنیادکار برگزار خواهد کرد.

این تمرین به وقت تهران ساعت 18 برگزار خواهد شد. صبح امروز مسئولان تیم ملی اعلام کردند شاید تمرین صبح برگزار شود ولی کروش در نهایت تصمیم گرفت تمرین بعد از ظهر انجام شود. فردا صبح نیز کنفرانس مطبوعاتی مربیان دو تیم در سالن کنفرانس باشگاه بنیادکار برگزار می شود.

تمرین امروز تیم ملی نیز در زمین شماره دو بنیادکار برگزار شد که فاصله اندکی با زمین شماره یک این باشگاه داشت. تیم ملی ازبکستان نیز عصر امروز تمرین خود را در ورزشگاه لوکوموتیو شهر تاشکند انجام داد. در تمرین امروز تیم ملی که ساعت 18 به وقت تهران آغاز شد، هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. اشکان دژاگه در تمرین های گروهی شرکت داشت اما در 30 دقیقه پایانی تمرین، زیر نظر میک مک درموت به صورت اختصاصی تمرین کرد. پزشک تیم ملی توضیح داد، بعد از تمرین فردا مشخص می شود که او در بازی ازبکستان حاضر خواهد بود یا نه. در تمرین امروز همچنین ناظر AFC حضور داشت و برای دقایقی نیز با کارلوس کروش گفت و گو کرد. ازبک ها برای برخی از مسئولان تیم ملی اتاق رزرو نکرده بودند که مسولان، این موضوع را به گوش ناظر AFC رساندند.

در تمرین امروز، میک مک درموت بازیکنان را تمرین داد و سعی کرد با نوع تمریناتش، خستگی سفر را از تن آنها خارج کند. کریم انصاری فرد، علی کریمی، سید مهدی رحمتی و غلامرضا رضایی نیز با مصدومیت جزیی روبرو بودند که پزشک تیم ملی اعلام کرد هیچ مشکلی برای حضور در بازی روز یکشنبه ندارند. لباس های تیم ملی نیز امروز از دبی به ازبکستان رسید. برند لباس تمرینی تیم ملی با لباسی که قرار است به زمین بروند، فرق دارد! بازیکنان تیم ملی در تمرین امروز بسیار با انگیزه بودند ولی خستگی سفر به ازبکستان، در چهره اکثر آنها دیده می شد. یکی از شاداب ترین بازیکنان تمرین نیز آندرانیک تیموریان بود که بارها با حرف های خود، بازیکنان و خبرنگاران را شاد کرد! او با سیموئز مربی تیم ملی نیز زیاد شوخی می کرد./ش

۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ۲۲:۴۹
خبرآنلاین |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید