کد خبر : ۲۶,۱۳۴

 محمد رویانیان در جمع هواداران پرسپولیس اظهار داشت: هرکدام از شما یک پیشنهاد دارید و اگر ما بخواهیم همه آنها را اجرا کنیم که دیوانه خواهیم شد. همه باید یک ایده داشته باشید و آن هم پرسپولیس قهرمان است.

وی افزود: پرسپولیسی باید در حد قهرمانی باشد، دنبال این نباشید که فلان بازیکن یا فلان مربی را جذب کنیم. ما نمی‌توانیم نظرات 30میلیون هوادار را جلب کنیم. همه باید به باشگاه کمک کنند و به مسؤلانی که در این باشگاه کار می‌کنند، اعتماد داشته باشند.

وی ادامه داد: شما می‌خواهید مربی را بیاوریم که به عنوان مثال چندین قهرمانی را آورده است اما وقتی سراغ او می‌رویم چند میلیارد تومان از ما پول می‌خواهد. ما چطور می‌توانیم او را جذب کنیم من به شخصه با چند مربی خارجی مذاکره کرده‌ام و برخی از آنها منتظر یک تماس ما برای حضور در پرسپولیس هستند. ما باید برنامه‌ریزی کنیم و تیم‌های دیگر را در نظر بگیریم که آنها چه کارهایی برای مقابله با ما انجام می‌دهند.

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: من نگران‌تر از همه شما هستم، شما اگر تیم را دوست دارید من هم دوست دارم. جدا از آن مسئولیت باشگاه هم با من است. حاشیه‌ها نمی‌گذارد که ما کار خودمان را انجام دهیم. ملاحظه کردید که هنگامی که متسو به ایران آمد چه کارهایی برای رفتن او انجام دادند. حاشیه‌های خارجی به پرسپولیس ضربه می‌زند و شما هواداران باید انرژی و فشارتان را روی آنها بگذارید که نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود.

رویانیان در مورد وضعیت خلعتبری گفت: خود من ابتدا با او صحبت کردم. در دبی با هم مذاکراتی را انجام دادیم و با خانواده‌اش هم حرفهایی زدم اما وقتی یک تیم پیدا می‌شود که یک میلیارد و 550میلیون به او بدهد مسلم است که قیمتش بالا می‌رود. سؤال من این است که آیا ما هر کسی را می‌توانیم بگیریم؟ اگر بخواهیم همه بازیکنانی را که هوداران می‌خواهند جذب کنیم آن وقت تعدادمان به بیش از 35نفر می‌رسد.

وی در مورد اینکه چرا هواداران به تمرینات پرسپولیس نمی‌توانند بروند گفت: خود من هم مانده‌ام که آیا حضور تماشاگران در تمرینات خوب است یا بد، باید فکری در این زمینه بکنیم و به زودی تصمیم بگیریم.

رویانیان در مورد اینکه چرا قرارداد علی کریمی ثبت نشده گفت: علی کریمی بازیکن بزرگ و کاپیتان تیم است، کاپیتان هم ناز دارد که دیرتر ثبت کند، مطمئن باشید او بازیکن پرسپولیس است و تا 10سال دیگر هم با او قرارداد بسته‌ایم!

مدیرعامل پرسپولیس در پایان در مورد مشخص شدن وضعیت سرمربی گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که امشب سرمربی را مشخص کنیم.

۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۳:۵۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید