کد خبر : ۲۶,۱۳۶
پس از ناکامی استقلال منابع مالی و به تبع آن عدم موفقیت در بازار نقل و انتقالات، مسئولان این باشگاه به این فکر افتادند که با آوردن شخصیت‌های ذی نفوذ و البته استفاده از ارتباطات آن‌ها، روزنه‌ای برای عبور از بحران فعلی فراهم آورند.

براین اساس فتح الله‌زاده مدیرعامل آبی‌ها از چند روز پیش مذاکراتی با چند تن از این شخصیت‌ها داشت و سرانجام توانست علی صلاحی، مدیرعامل سابق پیام مشهد را به این باشگاه پرطرفدار بیاورد.
صلاحی، اگرچه کارنامه آنچنان پرباری در فوتبال ندارد اما مدیریت تیم حاشیه‌خیز پیام و آوردن این تیم به لیگ بر‌تر می‌تواند پررنگ‌ترین موفقیت فوتبالی در کارنامه این چهره نظامی باشد. با وجود این در‌‌‌ همان سالی که صلاحی پیام را به لیگ بر‌تر آورد، خداداد عزیزی مدیرفنی آن تیم بود و به واسطه همین، یک سال را در کنار صلاحی سپری کرده و حالا هم از آمدن وی به اسقلال به شدت دفاع می‌کند.
خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد در خصوص تجربه کاری‌اش با صلاحی گفت: من حدود یکسال در پیام با صلاحی کار کردم و مدیرفنی تیمش بودم که در‌‌‌ همان سال هم توانستیم به لیگ بر‌تر صعود کنیم. آن زمان پولی در باشگاه نبود و علیرغم قول‌هایی که مسئولان خراسان به ما دادند، صلاحی حتی از جیبش برای تیم خرج کرد. هر چند در پیام فضای آنچنان گسترده‌ای برای پیشرفت اقتصادی وجود نداشت اما وی توانست در اولین سال حضورش در فوتبال، آن تیم را سر و سامان دهد و لیگ برتری کند.
وی در ادامه انتخاب صلاحی بعنوان معاون اقتصادی استقلال را تصمیمی عاقلانه توصیف کرد و افزود: صلاحی با پیام موفق بود، حالا استقلال که نسبت به پیام تیم بسیار بزرگتری است و به همین خاطر فضا برای انجام فعالیت‌های اقتصادی هم در این باشگاه گسترده است. قطعا صلاحی با توجه به ارتباطات محکمی که دارد می‌تواند در استقلال موفق باشد و به پیشرفت این تیم کمک کند./ش

۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۴:۱۸
ایلنا |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید