کد خبر : ۲۶,۱۳۹


'کریستیانو رونالدو' ستاره تیم ملی‌ فوتبال پرتغال پس از شکست تیمش در مقابل تیم اسپانیا در ضربات پنالتی ضمن تبریک به تیم اسپانیا اشاره نمود که شانس در پنالتی نتیجه بازی را تعیین نمود زیرا دیداری بسیار مساوی بود .
رونالدو تصریح نمود: ما شانس نداشتیم ، پنالتی مانند بلیت بخت آزمایی است و اسپانیا نیز در این بلیت بخت آزمایی شانس داشت اما در کل دیدار بین دو تیم بسیار مساوی و هم سطح بود و هیچ کدام از دو تیم بر دیگری برتری نداشت.

بازیکن پرتغالی افزود: پرتغال باید افتخار کند که تا این مرحله رسیده و باید با سربلندی از این مسابقات به کشور بازگردیم . ما همه کارها را برای رسیدن به فینال انجام دادیم .

وی در مورد اینکه چرا آخرین ضربه پنالتی را انتخاب نمود گفت: این تصمیمی است که در تیم گرفتیم اما هیچ عیبی ندارد ، آنهایی که ضربات را زدند عملکرد خوبی‌ داشتند . من می‌ توانستم سومین پنالتی را انتخاب کنم اما هیچ مشکلی‌ نیست .

رونالدو با اشاره به ضربه ناکام پنالتی در برابر تیم 'بایرن مونیخ' در چارچوب دیدار نیمه نهایی قهرمانی جام باشگاه های اروپا با 'رئال مادرید' و انتخاب آخرین پنالتی شب گذشته با تیمش تصریح نمود: من هیچ ترس و واهمه ندارم و شبحی در اطرافم نیست و اگر ترسی‌ داشتیم برای زدن پنالتی خود را انتخاب نمی‌ کردم .

بازیکن پرتغالی در مورد وقت اضافی پس از ۹۰ دقیقه بازی اشاره نمود که اسپانیا با وارد کردن 'پدرو' و 'خسوس ناواس' دو تعویض بسیار خوبی‌ انجام داد زیرا بازیکنانی تازه نفس و سریع بودند که به اسپانیا فرصت های خوبی‌ ولی‌ اندک برای زدن گل دادند .

وی ادامه داد :بازی بسیار زیبایی بود که با خوش شانسی‌ اسپانیا به پایان رسید .

۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۷:۱۹

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید