کد خبر : ۲۶,۱۵۴

سخنگوی باشگاه نفت آبادان از احتمال حضور یک بازیکن استرالیایی و همچنین مدنظر داشتن چند بازیکن لیگ برتری برای پست دفاع در این تیم خبر داد.

علیرضا خلیلی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برنامه‌های تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ اردوی دوم ما در کردان از پنجشنبه بعدازظهر آغاز شد که در این اردو روز شنبه با تیم ملی جوانان و سه شنبه با تیم ملی دانشجویان ایران بازی خواهیم کرد. برای روز آخر نیز احتمالا یک بازی تدارکاتی را مدنظر قرار خواهیم داد.

وی درباره بازیکنان خارجی نفت آبادان گفت: بازیکنان خارجی که جذب کرده‌ایم در حال تمرین با ما هستند ضمن این‌که یک مهاجم خارجی دیگر را به نام سرجیو وان دیجیک را مدنظر داریم که آقای گل لیگ استرالیا است و تابعیت هلندی- اندونزیایی دارد. او فوتبالش را از هلند آغاز کرده و در استرالیا بازی می‌کند. تقریبا مذاکرات انجام شده است و منتظر نظر نهایی سرمربی تیم هستیم که چند روز دیگر باید اعلام کند که این بازیکن را می‌خواهد یا خیر؟

خلیلی‌نیا افزود: دو مدافع از تیم فوتبال داماش و یک مدافع از تیم تراکتورسازی تبریز و همچنین یک مدافع دسته یکی مدنظر داریم که از این چهار بازیکن در نهایت دو نفرشان به ما اضافه خواهند شد. همچنین یک هافبک چپ تخصصی که آبادانی است و در شاهین بوشهر حضور داشت را نیز مدنظر داریم.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه نفت آبادان درباره ابقای حکمت به عنوان مدیر عامل این باشگاه نیز گفت:‌در آخرین جلسه هیات مدیره که روز گذشته برگزار شد حکمت به عنوان مدیر عامل ابقا شد و سایر افراد نیز در سمت خود باقی مانده‌اند که این تصمیم طبق خواسته مردم و مسوولان گرفته شد. از آنجایی که عملکرد ما در دو فصل گذشته قابل قبول بود به نظرم اعضای هیات مدیره تصمیم خوبی را گرفتند و باید به خاطر حفظ این تیم مدیریتی از آن‌ها تشکر کنیم

۹ تیر ۱۳۹۱ ۱۴:۳۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید