کد خبر : ۲۶,۱۸۲

شنیده شده شیخ نشین امارات(یکی از کشورهای!عرب حاشیه خلیج فارس) پارا فراتر از گلیم خود دراز کرده و بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ این کشور را اخراج کرده است.
به گزارش ندای انقلاب گفته می‌شود دلیل اینکه باشگاه الوصل اعلام کرده قرارداد محمدرضا خلعتبری را تمدید نمی‌کند،سیاسی است. به گفته منابع آگاه باشگاه الوصل به دلیل مشکلات سیاسی که بین ایران و امارات وجود دارد،از بستن قرارداد با این بازیکنان خودداری کرده وگرنه مارادونا دوست داشته قرارداد او را تمدید کند. 
شنیده می‌شود این قضیه شامل حال فرهاد مجیدی هم شده، به همین دلیل او تصمیم گرفته که این فصل برای بازی به ایران بیاید. شنیده‌ها از این حکایت دارد که باشگاه عجمان قصد داشته با مجیدی قرارداد امضا کند اما وقتی با مخالفت منفی مقامات سیاسی این کشور مواجه شده، از تصمیم خود منصرف شده و با فونیکه سی قرارد امضا کرده است. حتی ایمان مبعلی هم به همین خاطر نتوانست در امارات بماند و به ایران بازگشت.
این اتفاق چند سال قبل هم رخ داد و ناگهان بسیاری از بازیکنان ایرانی شاغل در امارات به لیگ ایران برگشتند اما دوباره شرایط به حالت عادی برگشت تا اینکه امسال دوباره مسئولین فوتبال امارات  از خرید بازیکنان ایرانی صرف نظر کردند.خارج از مسائل سیاسی که بین ایران و اعراب امارات وجود دارد
و آن هم ادعای پوچ و بی خردانه امارات در مورد جزایر سه گانه ایرانی است(در حالی که عمر کشور امارات کمتر از جزاریر سه گانه است!)فوتبال این کشور در سطحی بسیار پایین تر از ایران است و اصولا بازی در لیگ های اینچنینی چیزی به بار فنی بازیکنان اضافه نخواهد کرد!هرچند که پولهای بی حساب و کتاب اعراب از فروش نفت صرف بازیکنان می شود و این شاید اغواکننده باشد و لیکن حفظ عرق ملی در برابر گستاخی های اعراب حاشیه نشین مهم تر از چیز دیگری است.بازیکنان ایرانی بعد از ماجرای ادعاهای واهی امارات باید خود راسا این کشور را ترک می کردند.

۱۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۴۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید