کد خبر : ۲۶,۱۹۰
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: حضور محمدی در استقلال تودهنی بزرگی به دوستانی است که می‌گفتند من عامل جدایی او هستم.
رحمتی: حضور محمدی در استقلال تودهنی بزرگ به برخی دوستان است

سید مهدی رحمتی پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال تهران مقابل خبرنگاران اظهار داشت: فکر می‌کنم پس از دو فصل پرفشار بهترین فرصت برای تصمیم‌گیری بود و امروز قراردادم را ثبت کردم. ما در نقل و انتقالات فقط آندرانیک تیموریان را از دست دادیم و بقیه بازیکنان حفظ شدند و در نقاطی که احتیاج به بازیکن داشتیم تقویت شدیم.

وی درباره آزاد شدن دروازه‌بان خارجی در لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم تا 100 سال دیگر هم پیش برویم و بخواهیم سقف قرارداد داشته باشیم و یا قانون‌های مختلف بگذاریم اتفاقی که بخواهد رخ دهد می‌افتد. دروازه‌بان‌های خارجی که به ایران می‌آیند باید ملی‌پوش باشند و فکر می‌کنم زیر 500 هزار دلار هم نمی‌گیرند و با دلار2 هزار تومانی قیمت آنها یک میلیارد تومان می‌شود. حالا بروند و دروازه‌بان خارجی بیاورند.

رحمتی درباره حضور محمد محمدی به عنوان دروازه‌بان دوم در استقلال اظهار داشت: محمد از دوستان صمیمی و قدیمی من است. من با او هیچ مشکلی ندارم، فکر می‌کنم حضور محمدی در استقلال تودهنی بزرگی به دوستانی است که می‌گفتند سال قبل من باعث شدم وحید طالب‌لو و محمدی از استقلال بروند اما می‌بینید که محمدی با استقلال قرارداد امضا کرد.

رحمتی درباره عملکرد متفاوت استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات عنوان کرد: پرسپولیس یکی از تیم‌های پرطرفدار است و من برای آنها احترام قائلم اما استقلال و پرسپولیس هرکدام راه خود را می‌روند و ما به نسبت نیاز خود یار گرفتیم.

 مهدی رحمتی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبر که پرسید سال گذشته از قیمت بالای قراردادت پرسیدیم و ناراحت شدی ولی حالا امسال می‌پرسیم که نسبت به پارسال قراردادت خوب بود یا خیر؟ گفت: شما در یک برهه زمانی 2 _ 3 ماهه در سال گذشته واقعا مرا تحت فشار گذاشتید. هجمه‌ای که سال قبل روی من بود امسال نبود و می‌بینید که امسال بدون هیچ مشکلی مقابل‌تان ایستاده‌ام و صحبت می‌کنم. سال گذشته از شما خواهش کردم با توجه به فشارهایی که رویم بود این فرصت را به من بدهید تا حرفهایم را بزنم اما قبول نکردید من نمی‌توانستم هجمه‌ای را که رویم وجود داشت را در عرض 2_ 3 دقیقه توضیح دهم. من سال قبل یک ماه و نیم مصاحبه نکردم ولی هر روز روزنامه‌ها یک خط در میان در مورد من می‌نوشتند و قبول کنید که شما خیلی در این مسئله تاثیر‌گذار بودید یک سری از دوستان اذیت و آزارهایی کرده بودند که باعث این اتفاقات شده بود.

رحمتی افزود: سال گذشته هم سقف قرارداد را رعایت کردم و اتفاقا چند روز قبل به عزیز‌محمدی و علیپور گفتم که سال گذشته خیلی‌ها سقف را رعایت نکردند اما من به خاطر شما رعایت کردم و از جیب من رفت. امسال هم رعایت کردم در حالی که اگر می‌خواستم می‌توانستم با مبلغی بسیار بالاتر به تیم دیگری بروم. در واقع باید بگویم خیلی بیشتر از کمی ضرر کردم.

۱۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۴:۴۶
فارس |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید