کد خبر : ۲,۸۳۷
استقلال شاید با ۲ اسپانسر در نیم فصل دوم
در حالى که باشگاه استقلال توافقات نهایى خود را با اسپانسر جدید خود در نیم فصل دوم انجام داده، مذاکرات این باشگاه هنوز با یک شرکت داخلى دیگر ادامه دارد. در همین ارتباط مطلع شدیم استقلالى ها درصدد هستند در نیم فصل دوم با ۲ اسپانسر قرارداد ببندند. به اینگونه که نام یک حامى مالى بر روى پیراهن و نام دیگر اسپانسر استقلال بر پشت پیراهن این تیم حک شود. در صورت عملى شدن این اتفاق، آبى هاى تهرانى مى توانند با یک تیر دو نشان بزنند. البته استقلالى ها درصدد هستند براى بازى هاى جام در جام آسیا از جذب اسپانسر نهایت استفاده را ببرند تا اینگونه بر مشکلات مالى خود فائق آیند. بعید نیست در صورت توافق اسپانسرهاى استقلال در نیم فصل، به عنوان حامى مالى این تیم در بازى هاى آسیایى هم شناخته شوند.

تهدید استقلالى ها اگر فحاشى کنند بازى نمى کنیم
همان طور که طى روزهاى اخیر به این مسأله پرداخته ایم یکى از بزرگترین دغدغه هاى استقلالى ها در آستانه سفر به اصفهان، مسائل حاشیه اى است که طى سال هاى اخیر هنگام جدال آنها با سپاهان به وقوع پیوسته است. قاطعانه مى توان گفت از تیرماه سال ۱۳۸۳ تا به حال تقریباً در تمام دیدارهایى که استقلال و سپاهان در اصفهان برگزار کرده اند کار به جنجال کشیده شده و برخى اوقات شرایط به معناى واقعى کلمه «حاد» شده و کار از دست برگزارکنندگان دررفته است. بر اساس خبرهاى رسیده، استقلالى ها بیم آن دارند که بار دیگر همچون فصل قبل تماشاگرنماها با بلندگو به آنها فحاشى کرده و هتاکى نمایند به همین خاطر به صورت ضمنى و تلویحى اعلام کرده اند که اگر این اتفاق رخ بدهد، ممکن است به نشانه اعتراض بازى را متوقف کنند تا هر چه سریعتر زمینه براى برخورد با این افراد فراهم شود.
باشگاه استقلال با داور ایرانى براى دربى موافقت کرد
برخلاف پیش بینى ها، باشگاه استقلال از قضاوت داور ایرانى براى بازى دربى استقبال کرد. استقلالى ها که در نیم فصل اول بارها اعتراض خود را نسبت به قضاوت داوران اعلام کرده بودند، این بار در اقدامى غیر قابل پیش بینى اعلام کردند که با قضاوت داور ایرانى در بازى دربى هیچ مشکلى ندارند تا در صورت استقبال قرمزها هم کمیته داوران در انتخاب داور دربى با خیالى آسوده تر دست روى داوران ایرانى بگذارد.
استقلال پنجشنبه هم در ترکیه تمرین مى کند
تیم فوتبال استقلال براى برپایى اردوى یک هفته اى در کشور ترکیه به سر مى برد و روز پنجشنبه به  تهران باز مى گردد. گفتنى است بنا به صلاحدید امیر قلعه نویى سرمربى این تیم، استقلال صبح پنجشنبه هم یک جلسه تمرین در ترکیه برگزار خواهد کرد و پس از آن راهى ایران خواهد شد. تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابتهاى لیگ برتر روز دوشنبه در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.
تمرینات اختصاصى روانخواه شروع شد
امید رضا روانخواه هافبک استقلال که این روزها مشغول فیزیوتراپى مى باشد از دیروز تمرینات اختصاصى خود را شروع کرد. گفتنى است این بازیکن مى تواند از ۲۰ روز دیگر نرم دویدن را دور زمین آغاز نماید. طبق شنیده هاى ما روانخواه از جمله بازیکنانى است که امیر قلعه نویى سرمربى آبى پوشان علاقه خاصى به نحوه بازى او دارد و منتظر بازگشت وى به میادین فوتبال مى باشد.
پول جریمه قلعه نویى واریز شد

امیر قلعه نویى سرمربى استقلال از سوى کمیته انضباطى به پرداخت ۵ میلیون تومان جریمه نقدى محکوم شد. گفتنى است این مبلغ دیروز به حساب کمیته انضباطى واریز شد . طبق شنیده هاى ما در صورت عدم پرداخت این جریمه قلعه نویى نمى توانست در دیدار مقابل سپاهان روى نیمکت ذخیره ها بنشیند. شایان ذکراست این پول از پیش قرارداد وى کم خواهد شد.

قلعه نویى گزارش جان واریو را گرفت
سرمربى استقلال از آخرین وضعیت هافبک تیمش اطلاع پیدا کرد. عدم حضور فابیو جان واریو در اردوى ترکیه سبب شد تا امیر قلعه نویى سراغ مدیربرنامه هاى این بازیکن را بگیرد. مدیر برنامه هاى فابیو هم علت دیر رسیدن این بازیکن به تهران و آخرین وضعیت وى را به قلعه نویى گزارش داد. در پایان این مکالمه تلفنى سرمربى استقلال از مدیر برنامه هاى جان واریو خواست تا خواسته هاى وى را به گوش فابیو برساند. قلعه نویى گفته من جان واریو را در اصفهان آماده آماده مى خواهم.

استقلال جمعه هم تمرین مى کند

تیم فوتبال استقلال فردا از اردوى ترکیه به تهران باز مى گردد تا بازیکنان دور جدید تمرینات خود را در تهران دنبال کنند. گفتنى است بنا به صلاحدید امیر قلعه نویى سرمربى  آبى پوشان این تیم جمعه هم تمرین خواهد کرد تا از شرایط آرمانى عقب نیفتد. طبق شنیده هاى ما ظاهراً قلعه نویى از نحوه آمادگى بازیکنان رضایت کامل ندارد و به همین دلیل قصد دارد تمرینات پرفشارى را براى بازیکنان در نظر بگیرد. شایان ذکر است استقلال در ادامه رقابت هاى لیگ برتر هفته آینده به مصاف سپاهان خواهد رفت.
درخواست قلعه نویى:جبارى را به دربى برسانید
به احتمال فراوان مجتبى جبارى هافبک مصدوم استقلال به دیدار هفته آینده استقلال مقابل سپاهان در اصفهان نخواهد رسید. گفتنى است این بازیکن ۲ هفته دیگر آماده حضور در میادین مى شود. طبق شنیده هاى ما امیر قلعه نویى سرمربى استقلال از دکتر نوروزى پزشک این تیم خواسته است تحت هر شرایطى جبارى را به دیدار حساس استقلال و پرسپولیس برساند تا آبى پوشان خلأ این بازیکن را در میانه میدان احساس نکنند.باید منتظر ماند و دید آیا جبارى به این دیدار مى رسد یا قلعه نویى باید فکر دیگرى بیندیشد؟




۴ دی ۱۳۸۷ ۱۵:۵۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید