کد خبر : ۲۸,۴۰۲
مجید صالح: 6 هفته بازی کردیم 60 هفته انتقاد کردند
مجید صالح از آخرین وضعیت استقلال میگوید
از امروز دور جدید تمرین‌های شما آغاز خواهد شد. برنامه‌تان را تشریح می‌کنید؟
امروز صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و فردا به مشهد می‌رویم. طبق برنامه‌ای که از قبل طراحی شده باید دوشنبه مقابل ابومسلم قرار بگیریم.
می‌گویند استقلال از این تعطیلات سود خوبی برده!
نه، هم سود برده و هم ضرر. سودش این است که مصدومان می‌رسند و ضررش اینکه ملی‌پوشان را نداریم و نمی‌توانیم با آنها هماهنگ شویم. البته برنامه کادر فنی با همان روالی که مد نظرمان قرار داشت انجام خواهد شد.
موافقید درباره نتایج استقلال با هم حرف بزنیم.
واقعا دیگر کلیشه‌ای شده است. البته منظورم شما نیستید. اینقدری که رسانه‌ها روی استقلال زوم کرده‌اند روی تیم دیگری متمرکز نشده‌اند. در این 6 هفته به اندازه 60 هفته درباره استقلال حرف زده شده و انتقاد کرده‌اند. واقعا بس نیست؟!
تفاوت استقلال با دیگر تیم‌ها همین است.
من هم قبول دارم استقلال جایگاه متفاوتی دارد اما بیش از حد نباید به موضوعات پرداخت و قبول دارم که خط حمله استقلال خوب کار نکرده و زدن 4 گل در 6 بازی کم است اما چرا این 6 هفته باید باعث شود اندازه 60 هفته از ما انتقاد کنند؟ واقعا دیگر بس نیست؟ آیا نباید قدری به استقلال زمان داده شود؟
این نقدها گره‌گشا است یا چوب لای چرخ شما می‌گذارد؟
کادر فنی استقلال همیشه از نقدهای سازنده استفاده کرده است. امیر قلعه‌نویی خودش یک مربی نقدپذیر است. او دوست دارد اشکالات تیمش گفته شود چون از بیان انتقادها استفاده می‌کند. خودم هم زمانی که سرمربی بودم انتقادها را خوب گوش می‌کردم اما وقتی یک چیز از دایره منطق خارج شود دردسرساز خواهد شد. رسانه‌ها در انتقاد از استقلال دچار یکنواختی شده‌اند و هر روز مطالب زیادی علیه ما بیان می‌شود. این یکنواختی به ما کمک نمی‌کند. من امیدوارم اجازه بدهند چند هفته دیگر در لیگ بازی کنیم بعد ارزیابی‌ها‌ی‌شان را شروع کنند.
برای برون‌رفت از مشکلات چه برنامه‌هایی دارید؟
ما جز تمرین و ایجاد تغییرات کار دیگری نمی‌توانیم انجام بدهیم. مربیگری یک قاعده خاص دارد و ما داریم بر اساس همان قواعد حرکت می‌کنیم.
طی این مدت که بازی ندارید در فکر تغییر روش بازی‌تان هم خواهید بود؟
هر احتمالی وجود دارد. ما هر کاری که به نفع استقلال باشد را قطعا انجام خواهیم داد.
در لیست تیم ملی نام 4 بازیکن استقلال به چشم می‌خورد. این تعداد نسبت به پرسپولیس رده شانزدهمی کم نیست؟
تجربه نشان داده سرمربی تیم ملی روی یکسری بازیکن خاص نظر دارد و همان‌ها را به تیم ملی دعوت می‌کند. من نظری درخصوص دعوت شده‌ها ندارم چون در آن جایگاه نیستم. البته ممکن است یکسری بازیکنان ما توقع داشتند به تیم ملی دعوت شوند که این هم بحثی است./ش
۱۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۲۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید