کد خبر : ۲۸,۴۰۹
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعید است تا پایان نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر هیچ بازیکنی از جمله جواد نکونام از جمع بازیکنان استقلال جدا شود.
"میرشاد ماجدی" اظهار داشت: بازی تدارکاتی خوبی را با تیم پارسه انجام دادیم و پس از آن بازیکنان را به یک تعطیلات 3 روزه فرستادیم. تمرینات ما امروز پیگیری می‌شود و طبق برنامه فردا به زیارت امام رضا(ع) در مشهد خواهیم رفت و روز دوشنبه نیز یک بازی تدارکاتی را با تیم فوتبال ابومسلم برگزار خواهیم کرد.
وی در رابطه با آخرین اخبار از زمان برگزاری دیدار عقب افتاده دو تیم استقلال تهران و پیکان گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تاکنون زمانی به ما اعلام نکرده‌اند و با توجه به تعطیلی لیگ و مهمتر از آن برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال این دیدار قطعا تا قبل از هفته هشتم لیگ برتر برگزار نخواهد شد. من فکر می کنم اگر قرار به برگزاری این دیدار باشد سازمان لیگ این دیدار را بعد از پایان هفته هشتم برگزار خواهد کرد.
سرپرشت استقلال همچنین در رابطه با وضعیت ترانسفر جواد نکونام و حاشیه‌های اطراف او گفت: من صحبت و انتقادی از جواد نشنیده‌ام اما از همین جا اعلام می کنم که بعید است تا پایان نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر هیچ بازیکنی از جمله جواد نکونام از جمع بازیکنان استقلال جدا شود. بی شک کادر فنی و سرمربی تیم برای تمام بازیکنان برنامه ریزی کرده و قطعا تا نیم فصل بازیکنی از جمع ما جدا نخواهد شد.
ماجدی همچنین در رابطه با تغییرات هیات مدیره استقلال و حضور بهرام افشارزاده در این باشگاه گفت: من هم این موضوع را فقط از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام و فکر می کنم حضور مدیران خوب و موفق تاثیر زیادی در یک باشگاه داشته باشد اما چیزی که برای ما کاملا واضح بوده تلاش های فتح‌الله زاده است که به تنهایی جور همه را می کشد./ش-ا
۱۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۳:۳۳
اختصاصی ایپنا |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید