کد خبر : ۲,۸۶۴

نخستین تمرین تیم استقلال تهران پس از اردوی ترکیه امروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد.

 نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال تهران پس از سفر این تیم به ترکیه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد. در این تمرین بازیکنان ابتدا به صحبت‌های قلعه‌نویی گوش دادند سپس تمرین‌ها زیرنظر سرمربی آغاز شد. بازیکنان با دویدن نرم و حرکات کششی به گرم کردن پرداختند، سپس در گروه‌های چند نفری تمرین‌های سرعتی و تکنیکی را مرور کردند. در ادامه قلعه‌نویی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و آنها به تمرین پاس‌کاری و مرور برنامه‌های تکنیکی پرداختند.

بخش پایانی تمرین امروز استقلال تهران در شرایطی برگزار شد که قلعه‌نویی بازیکنان را به دو تیم آبی و نارنجی تقسیم کرد و بازیکنان به بازی دستگرمی پرداختند.

 در تمرین امروز مجتبی جباری پس از چندماه دوری به تمرین‌ها بازگشت و پس از دویدن نرم به دور زمین و انجام چند تمرین سبک زیرنظر پزشک تیم استقلال تمرین را ترک کرد. همچنین خذیراوی نیز به صورت جداگانه تمرین کرد.

ضمن آنکه فرهاد مجیدی نیز در تمرین امروز استقلال تهران غایب بود. امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در میانه‌ی تمرین‌ها در ورزشگاه دستگردی حاضر شد و در پایان تمرین با بازیکنان و کادرفنی استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

نزدیک به 30 تماشاگر از تمرین‌های امروز استقلال تهران بازدید کردند و در کنار شعارهایی که در حمایت از سرمربی و بازیکنان تیم استقلال تهران سردادند. آنها با شعار پرسپولیس بی‌فرهنگ به تیم رقیب خود حمله کردند که در این زمان امیر قلعه‌نویی به سرعت واکنش نشان داد و مانع شعار دادن تماشاگران شد.

تمرینات 90 دقیقه به طول انجامید و در خلال این تمرینات نیز هواداران استقلال علیه احمدرضا عابدزاده نیز شعار‌هایی را سر داد.

۷ دی ۱۳۸۷ ۱۹:۱۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید