کد خبر : ۲,۸۸۵

ژنرال آبی‌ها هنوز برای بخشیده شدن دایی فرهاد ناراحت است و فدراسیون را مقصر می‌داند. او در جمعی خودمانی گفت چرا باید حکم یک فدراسیون بعد از گذشت زمان به کلی نابود شود...


«من فقط برای همین یک بازی نمی‌گویم چون اصلا منظورم امتیازهای بازی با سپاهان نیست، ولی واقعا جای تاسف است که چرا حکم یک فدراسیون در زمان فدراسیون دیگر به طور کلی پاک می‌شود و هیچ اثری هم از آن پرونده به دست نمی‌آید.»
این بخشی از جمله‌های امیر قلعه‌نویی در مجلسی خصوصی است که در آن، این جمله معترضه نسبت به فدراسیون فوتبال را به یکی از دوستانش بیان کرد. سرمربی آبی‌ها در این جلسه حرفهای دیگری هم زد که همه آنها به فدراسیون و حکمی بر می‌گشت که کمیته انضباطی برای ادامه فعالیت فرهاد کاظمی صادر کرد.
البته او فردای آن روز دیگر نتوانست صبر کند و حرفهای خصوصی‌اش را علنی گفت تا مبارزه سرمربی سابق تیم ملی که سازمانی‌ها را به رفقای نیمه‌راه تشبیه کرده بود، با فدراسیون فوتبال کمی عیان‌تر از گذشته شود:‌ «آقایان مسابقه رقیبمان در صدر جدول لیگ را لغو می‌کنند و وقتی هم که اعتراض می‌کنیم می‌گویند شما که این بازی را ببر نیستی! یک کاره بیایند جام را هم به ذوبی‌ها بدهند و خیال ما و خودشان را راحت کنند.»
قلعه‌نویی از حرفهای عزیز محمدی بدجوری گلایه دارد: «من این را نمی‌گویم. این حرفهایی است که دکتر شریف (رئیس سابق کمیته آنتی‌دوپینگ فدراسیون) و آقای شاه‌حسینی (رئیس سابق کمیته انضباطی) می‌زنند. آنها می‌گویند همه چیز را مستند در پرونده آقای کاظمی جمع کرده بودند که البته الان اثری از آنها پیدا نمی‌شود. طبق چیزی که آنها می‌گویند چند بازی لیگ در گذشته چندان سالم نبوده. ما خوشحال بودیم این بار در یک بازی پاک با هم بازی می‌کنیم که با این حرفهای امروز آقای عزیزمحمدی دلسرد ‌شدم. چرا باید از طرف مقام‌های مسوول در فوتبال، حرفهایی زده شود که نسبت به موفقیتمان در آینده تردید پیدا کنیم؟ امیدوارم همه آن چیزهایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود و حرفهایی که از قول آقای محمدی می‌نویسند درست نبوده باشد

۹ دی ۱۳۸۷ ۱۸:۳۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید