کد خبر : ۲,۸۹۵

استقلال با ۲ ساعت تأخیر به اصفهان رفت

در حالى که قرار بود پرواز استقلالى ها به سوى اصفهان ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه صورت بگیرد، سفر آبى ها ساعت ۱۷ عملى شد. آبى پوشان با ۲ ساعت تاخیر راهى اصفهان شدند که البته تاخیر در پرواز استقلال سبب ناراحتى قلعه نویى هم شد. سرمربى استقلال دوست داشت تیمش ساعات بیشترى در اصفهان حضور داشته باشد تا به هیچ وجه خسته و بدون آمادگى به مصاف سپاهان نرود.

حذف ۴ مصدوم استقلال از لیست

۴ بازیکن استقلال از لیست این تیم خط خوردند تا کاروان آبى ها با ۲۰ بازیکن به اصفهان سفر کند. جدا از جبارى و روانخواه که به دلیل مصدومیت طولانى مدت در این چند هفته جز غایبان استقلال بودند، بیک زاده و تقى پور به دلیل آسیب دیدگى نتوانستند خود را به بازى مقابل سپاهان برسانند تا جزو جا مانده هاى سفر به اصفهان باشند. ۲ بازیکن دیگر در اصفهان از لیست استقلال حذف خواهند شد تا فهرست ۱۸ نفره آبى ها براى تقابل با تیم اصفهانى شکل بگیرد.

جان واریو با حال بد به اصفهان رفت

هافبک برزیلى استقلال براى سفر به اصفهان حال و روز خوبى نداشت. فابیو جان واریو درتمرین امروز استقلال به دلیل افت فشار از حال رفت و براى دقایقى در گوشه زمین نشست. این بازیکن با تمام کسالتى که داشت، همراه تیم راهى اصفهان شد تا در آنجا باز هم تحت نظر پزشک باشد. فابیو در صورت رفع شدن کسالتش مى تواند امروز در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

مجیدى به اصفهان نرفت

مهاجم خبرساز استقلال هنوز در امارات بسر مى برد. فرهاد مجیدى برخلاف پیش بینى ها به تهران نیامده تا استقلال بدون کاپیتان خود عازم اصفهان شود. مشکلات شخصى سبب شده تا مجیدى همچنان در امارات بماند و با غیبت خود باعث عصبانیت کادر فنى شود. این طور که پیداست قلعه نویى پس از بازى با سپاهان تکلیف مجیدى را مشخص مى کند که به احتمال زیاد جریمه نقدى در انتظار این مهاجم آبى پوش است

۱۰ دی ۱۳۸۷ ۱۰:۰۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید