کد خبر : ۲,۹۰۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ضمن گلایه از برنامه ریزی های لیگ برتر گفت: اینگونه برنامه ریزی ها به همه تیم های لیگ ضربه می زند. 
امیر قلعه نویی که پس از شکست تیمش برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، در ابتدا ضمن محکوم کردن جنایت رژیم اشغالگر قدس در غزه، در مورد مراسم تقدیر از وی که پیش از دیدار برگزار شد گفت: باید از مسئولان سپاهان به خاطر این حرکت ارزشمند تشکر کنم.

وی در ادامه با انتقاد از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با برنامه ریزی لیگ ما ملی پوشان خود را با خستگی زیاد به میدان فرستادیم. البته حاج صفی برای تیم ملی زمان کمی به میدان رفت اما بازیکنان استقلال جزو نفرات ثابت تیم ملی بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: این صحبت های من تنها به تیم استقلال مربوط نیست زیرا تمام تیم های لیگ برتری از این برنامه ریزی دچار ضربه می شوند.

وی با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیم خود در این دیدار تصریح کرد: بازیکنان ما عملکرد خوبی نداشتند که اشتباه علیزاده بر این اشتباهات مضاعف شد. ضمن اینکه رحیمی مقدم در نیمه نخست این دیدار یک ضربه پنالتی هم برای تیم ما نگرفت.

قلعه نویی در پایان گفت: من این پیروزی را به تیم حریف تبریک می گویم و قطعا تیم فوتبال سپاهان اصفهان روزهای خوبی را با این مربی پیش رو خواهد داشت.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران که عصر امروز در چارچو هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولادشهر برگزار ید، در نهایت با پیروزی 2 بر یک شاگردان زردپوش فرهاد کاظمی همراه بود.

۱۰ دی ۱۳۸۷ ۱۷:۵۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید