کد خبر : ۲,۹۰۷
  • هوشنگ نصیرزاده در گفت و گویی  درباره نحوه قضاوت رحیم رحیمی‌مقدم اظهار داشت: داور مسابقه سپاهان و استقلال زمانی که برای یک قضاوت انتخاب می‌شود غیرمنتظره سوت می‌زند و احتمال اینکه او بهترین یا بدترین قضاوت خود را به نمایش بگذارد، وجود دارد.
    وی افزود: رحیمی مقدم در این دیدار نشان داد برای شناسایی برخی خطاها از یک طرف و شناسایی بازیکنان شایسته دریافت اخطار از طرف دیگر تا حدودی بی‌دقت عمل می‌کند.
    نصیرزاده تاکید کرد: این داور در چند صحنه خطای زیرخالی کردن را تشخیص نداد. همچنین در دقیقه 27 خطای هادی عقیلی از پشت سر بر روی علیزاده مهاجم استقلال را که یک پنالتی بود؛ ندید.
    نصیرزاده ادامه داد: در نیمه دوم با وجود آنکه زمان زیادی برای مصدومیت دروازه بان سپاهان تلف شد اما رحیمی مقدم نشان داد که در محاسبه وقت‌های تلف شده نیز تا حدودی خسیس است.
    وی یادآور شد: این داور در دقیقه 72 به درستی تشخیص داد که جعفرپور بازیکن تیم سپاهان شایسته دریافت کارت زرد دوم است و باید اخراج شود. طبق قانون هر بازیکنی مانع اجرای سریع ضربات آزاد شود شایسته دریافت کارت زرد است.
    این کارشناس داوری تاکید کرد: در دقیقه 72 بازیکنان استقلال با فریادهای خود می‌خواستند یک گل به داور تحمیل کنند آنهم در حالی که هیچ گاه توپ از خط دروازه سپاهان عبور نکرده بود.رحیمی مقدم در چند صحنه تجربه خود را نشان داد. او در نیمه دوم قضاوت مطلوب تری را به نمایش گذاشت.
    نصیرزاده با اشاره به عملکرد خوب حسن کامرانی فر کمک داور مسابقه عنوان کرد: این کمک داور قادر است با پرچم خود سوت بزند. او در دو صحنه از فاصله 40 متری دو بار خطای هند اعلام کرد تا همانند بازی های قبل که هدایت ممبینی را نجات داده بود این بار به کمک رحیمی مقدم بیاید.
۱۰ دی ۱۳۸۷ ۲۲:۵۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید