کد خبر : ۲۹,۵۴۸
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کره ای ها از فوتبال ایران به خصوص بازی در ورزشگاه آزادی تهران، ترس دارند و ما باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.
ˈمنصور پورحیدریˈ روز چهارشنبه در آستانه دیدار حساس تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد:
ترس کره ای های از فوتبال ایران ریشه تاریخی دارد و ما باید از این فرصت استثنایی بهره گرفته و این تیم را با کمک 100 هزار هوادار مشتاق شکست دهیم.
وی افزود: بعد از بازی لبنان، متاسفانه برای تیم حاشیه هایی بوجود آمد که به ضرر تیم ما تمام شد که خوشبختانه با گذشت زمان و در آستانه دیدار حساس ایران برابر کره جنوبی، این مسایل حل شد.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در باره عملکرد ˈکارلوس کی روشˈ و انتظارات از این مربی پس از شکست برابر لبنان نیز اظهار داشت: کی روش مربی با سابقه ای است و معتقدم از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد اما فکر می کنم هنوز نتوانسته با فوتبال ایران ارتباط لازم را برقرار کند.
به گفته وی، هنوز تفکرات این مربی در فوتبال ایران جا نیفتاده است، از این رو تیم آنطور که باید و شاید در نتیجه گیری ها موفق نبوده است.
پورحیدری، مشکل تیم ملی فوتبال ایران در برابر لبنان را برگزاری اردوی برون مرزی بلندمدت در اردن دانست و عنوان کرد: اردوی برون مرزی اردن برای بازیکنان ایرانی که از نظر فرهنگی با برگزاری اردوهای بلندمدت عجین نیستند، مشکل آفرین شد و همانطور که دیدید تیم برابر لبنان شادابی لازم را نداشت.
رییس کمیته فنی باشگاه استقلال تهران در خصوص تازه ترین اردوی این تیم که در کمپ تیم های ملی و پیش از دیدار برابر کره جنوبی در حال برگزاری است نیز تصریح کرد: خوشبختانه خبرهای خوبی از درون اردو به گوش می رسد و نشان می دهد بازیکنان تیم استقلال، تمرینات منظم و با نشاطی را دنبال می کنند. برهمین اساس و اگر این روند تا روز دیدار برابر کره جنوبی ادامه یابد به طور حتم شکست تیم کره جنوبی حتمی خواهد بود و ما بازگشت شکوهمندی به این رقابت ها خواهیم داشت.
***هواداران برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی بروند
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در باره حضور هواداران در روز دیدار تیم ملی ایران برابر کره جنوبی و تاثیر آنان بر روند بازی نیز گفت: ما به هر 3 امتیاز این دیدار نیاز داریم، از طرفی کره ای ها خاطرات خوبی از حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تهران ندارند.
به گفته وی، حضور 100 هزار هوادار و تشویق تیم ملی تاثیر بسیار خوبی در روحیه بازیکنان خواهد گذاشت و آنان را به شکست تیم کره جنوبی امیدوارتر خواهد کرد. برهمین اساس از هواداران درخواست می کنم روز 25 مهر ماه، ورزشگاه آزادی را برای کره ای ها به جهنم تبدیل کنند.
***نظم و انضباط کره ای ها در فوتبال زبانزد است

رییس کمیته فنی تیم فوتبال استقلال تهران در باره مهم ترین ویژگی تیم ملی فوتبال کره جنوبی و بازیکنان این تیم نیز اظهار داشت: نظم و انضباط کره ای ها در فوتبال زبانزد است و همین مساله باعث شده این تیم به همراه ژاپن از فوتبال آسیا فاصله بگیرند.
پورحیدری با این همه بار دیگر تاکید کرد: کادر فنی و بازیکنان این تیم از فوتبال ایران ترس دارند و از نظر روحی و روانی، بازی در ورزشگاه آزادی برای آنان بسیار سخت است و ما نباید از این تیم ترسی به دل خود راه دهیم.
***انتظار داریم تیم ملی به جام جهانی برود/ کی روش از مربیان لیگ برتر استفاده نمی کند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای موفقیت تیم ملی فوتبال در رقابت های انتخابی جام جهانی، همه دست به دست هم داده و تمامی تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار گرفته ایم.
وی افزود: به عنوان مثال، باشگاه ها در طول برگزاری اردوهای تیم ملی و تعطیلی لیگ برتر بازیکنان مورد درخواست سرمربی را در اختیار وی گذاشته اند.
از سوی دیگر رسانه ها و مردم نیز از تیم ملی حمایت های خود را کرده اند. برهمین اساس انتظار داریم این تیم صعود راحتی به جام جهانی داشته باشد.
پورحیدری در خصوص مشکلات باشگاه ها و این که اردوهای تیم ملی چه ضررهایی به تیم های باشگاهی وارد می کند نیز تصریح کرد: در فصل جاری و در حالیکه فقط 11 هفته از لیگ برتر را پشت سر گذاشته ایم، 3 بار لیگ تعطیل شده است و به طور حتم تعطیلی های پیاپی و بلندمدت، نظم تیمی و کار مربیان را با مشکل روبه رو می کند اما ما با تمام این مسایل کنار آمده ایم به این امید که تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کند.
وی در ادامه با گلایه از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، از وی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه سرمربی تیم ملی به رغم اینکه تیم ملی در شرایط بسیار حساسی به سر می برد، با کادر فنی تیم های لیگ برتری هیچ ارتباطی ندارد.
به اعتقاد وی، مربیان شاغل در لیگ برتر می توانند کمک های زیادی به کادر فنی تیم ملی کنند که متاسفانه ˈکارلوس کی روشˈ با کنار گذاشتن آنان، یک بازوی مشورتی قوی را به همین راحتی کنار گذاشته و از این فرصت بهره نمی برد.
با این همه امیدوارم تیم ملی فوتبال بدون اما و اگر و به عنوان یکی از سهمیه های گروه ˈآˈ به رقابت های جام جهانی راه پیدا کند و دل مردم شاد شود./ش
۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۰۸:۵۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید