کد خبر : ۳۰,۳۶۰
میثم بائو هافبک استقلال در بازی با گهر در ترکیب ثابت قرار داشت و در پایان مسابقه هم امیر قلعه‌نویی از عملکرد این بازیکن راضی بود.
بائو: من سعی کردم خواسته‌های کادرفنی را در زمین بازی پیاده کنم و فکر می‌کنم امیر قلعه‌نویی هم راضی بود. او بعد از بازی گفت که عملکرد من خوب بوده ولی حیف که در این بازی نتوانستم گل بزنم. با این حال فکر می‌کنم موفقیت استقلال از همه چیز مهمتر است و خوشحالم که این بازی را بردیم. من در این بازی 12 کیلومتر دویدم و امیدوارم در هر بازی که به میدان می‌روم تاثیر مثبتی در استقلال داشته باشم.»
بائو در ادامه در توصیف شرایط فنی و تاکتیکی استقلال می‌گوید:« ما امسال خیلی منظم فوتبال بازی می‌کنیم. ما نه بی‌محابا حمله می‌کنیم و نه به دفاع مطلق رو می‌آوریم و نظم خاصی در بازی استقلال دیده می‌شود. همانطور که می‌بینید کم گل می‌خوریم که این به خاطر دفاع تیمی ما است و فکر می‌کنم منظم بازی کردن بسیار مهم است.» 

بائو در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امسال می‌تواند به قهرمانی برسد خاطرنشان می‌کند:« شک نکنید که این اتفاق خواهد افتاد. هر چند در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی من در هفته‌های ابتدایی گفتم که تیم ما امسال قهرمان می‌شود. ما حالا یک بازی عقب‌ افتاده داریم و مهمتر از همه این است که استقلال به یک فرم خوب رسیده و می‌تواند در بازی‌های آینده هم شرایط بهتری پیدا کند. من معتقدم تیم ما امسال قهرمان لیگ خواهد شد./ش

۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۱۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید