کد خبر : ۳۰,۳۶۷
آندرانیک تیموریان هنوز با الخریطیات به روزهای خوبش نرسیده.
این تیم در لیگ قطر بیشتر مساوی کرده و هیچ بردی به دست نیاورده است. آندو درباره شرایط این روزهای الخریطیات می گوید: «ما تیم خوبی داریم ولی متاسفانه مشکل مهاجم داریم. دو مهاجم ما مصدوم شدند که یکی تازه برگشته ولی دیگری هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده است.» او در پاسخ به این سوال که فکر می کنی در بازی های آینده شرایط الخریطیات بهتر شود؟ می گوید: «امیدوارم که بهتر شود. باور کنید ما خیلی خوب بازی می کنیم ولی موقعیت های زیادی را به دست می آوریم که با بدشانسی به هدر می رود.اگر این مشکل ما حل شود صد درصد در بازی های آینده وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد.به هر حال گل زدن برای پیروزی بسیار مهم است.»

آندو درباره عملکرد خودش نیز می گوید: «من در همه بازی ها فیکس بودم و سعی می کنم چیزی که سرمربی در پست هافبک دفاعی می خواهد را در زمین به نمایش بگذارم.»

او همچنین درباره افت بازیکنان ایرانی در لیگ های عربی، چنین نظری دارد: «‌‌‌اینجا تمرین‌های کاملی را انجام می‌دهیم و با توجه به اینکه از محل سکونتم تا زمین تمرین فاصله‌ای نیست به خوبی می‌توانم برای تمرین و استراحتم برنامه‌ریزی کنم.»

و اما آخرین سوال درباره بازی ایران و ازبکستان: «این یکی از سخت ترین بازی های ما است و حتی فکر می کنم دیدار با ازبکستان سخت تر از بازی با کره است. برای ازبکستان فرقی ندارد که در کدام زمین بازی می کند چون آنها تحت هر شرایطی تیم خطرناکی هستند که باید مقابل شان باهوش و حرفه ای بازی کنیم.ما در این بازی هم میزبان هستیم و باید تحت هر شرایطی سه امتیاز را بگیریم.اگر ازبکستان را ببریم راحت تر می توانیم در مورد صعود به جام جهانی صحبت کنیم و کار ما راحت تر خواهد شد./ش-ا

۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۴۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید