کد خبر : ۳۰,۳۷۷
بالاخره پای محمدرضا خلعتبری به گلزنی باز شد و این مهاجم توانست در دیدار با نفت تهران اولین گل خود برای سپاهان اصفهان را به ثمر برساند.

بالاخره پای محمدرضا خلعتبری به گلزنی باز شد و این مهاجم توانست در دیدار با نفت تهران اولین گل خود برای سپاهان اصفهان را به ثمر برساند. 

 وی با اشاره به بازی با نفت می گوید: باید اعتراف کنم که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم نفتی ها بازی را بسیار خوب شروع کردند اما در ادامه این سپاهان بود که توانست سوار بر بازی شود از اواسط نیمه اول توپ و میدان در اختیار ما قرار گرفت البته نفتی ها در دقایقی هم برایمان مشکل ساز شدند اما با بازی خوب ما نه تنها دو گل خورده را جبران کردیم بلکه بلکه به دو گل دیگر هم دست پیدا کردیم.

خلعتبری بالاخره بعد از 13 هفته طلسم گل نزدنهایش را شکست وی در این خصوص می گوید: به هر حال همیشه نمی توان گل زد. من در این فصل بیشتر پاس گل دادم و اگر هم موقعیتی پیش می آمد سعی می کردم به سایر هم تیمی هایم فرصت بدهم تا دروازه حریف را باز کنند چون بازیکن خودخواهی نیستم. به هر حال خوشحالم که طلسم گل نزدنم شکست و امیدوارم از این پس دیگر گل بزنم و تعداد گلهایم را هم هر هفته بیشتر کنم.

مهاجم ملی پوش سپاهان به بازی با تراکتور هم اشاره ای می کند: در ان بازی نباید بازنده می شدیم نمی دانم ولی فکر می کنم آن روز اصلا روز سپاهان نبود تا توانستیم فقط بدشانسی آوردیم البته دیگر نباید فکر گذشته ها را بکنیم باید به دنبال این باشیم تا دوباره صدر جدول را پس بگیریم.

عده های از اهالی فوتبال بر این عقیده اند که تیم زرد پوش اصفهان نمی تواند این فصل برای قهرمانی بجنگد. خلعتبری در این مورد می گوید: قبل از شروع مسابقات این پیش بینی ها مطرح شد اما تا این هفته حتی شاهد صدرنشینی سپاهان هم بوده ایم اگر قرار بر ضعف این تیم بود الان در جمع مدعیان قهرمانی حضور نداشتیم سپاهان این فصل هم برای قهرمانی خواهد جنگید و برای چهارمین فصل متوالی قهرمانی اش را تکرار خواهد کرد.

پس از تعطیلی لیگ ملی پوشان طی اردویی باید خودشان را برای مصاف با تیم ملی ازبکستان آماده کنند مهاجم شمالی سپاهان با اشاره به این دیدار چنین توضیح می دهد: باید برای این دیدار قدرت توانمان را دو چندان کنیم بازی با ازبکستان قطعا سختتر از دیدار با کره خواهد بود اما مطمئن هستم که با تدابیر آقای کی‌روش و حمایت هواداران می توانیم با شکست ازبکستان حضورمان را در جام جهانی جشن بگیریم. 

۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۱۶:۴۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید